media społecznościowe
Słowo kluczowe
- Słowo
- media społecznościowe
- Język
- Polski
- Publikacji
- 80
Publikacje
- Artykuł Effectiveness of social media profiles of public institutions as a factor in building an efficient future communication strategy / Magdalena Kotnis. // Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Seria Organizacja i Zarządzanie = Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization and Management Series. 2023, , s.213-223 DOI: 10.29119/1641-3466.2023.185.12 2023
- Rozdział Ewolucja badań dotyczących wpływu mediów społecznościowych na wartość spółek publicznych / Renata Gola. - // W: Współczesne problemy gospodarowania / Scientific and leading editors Danuta Kopycińska, Jarosław Korpysa. - Szczecin : Fundacja Centrum Badań Socjologicznych, 2023 DOI: 10.14254/978-83-968258-0-3/2023 2023
- Artykuł Influencer Marketing : Researching Consumer Interest in Topics Discussed by Influencers in Social Media / Urszula Chrąchol Barczyk. // Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych. 2023, , s.204-213 DOI: 10.22630/MIBE.2023.24.3.16 2023
- Artykuł Influencer Marketing in the Promotion of Cities and Regions / Monika Pettersen-Sobczyk. // European Research Studies Journal. 2023, , s.35-43 DOI: 10.35808/ersj/3270 2023
- Rozdział Media społecznościowe jako przestrzeń emancypacyjnych działań osób z niepełnosprawnością / Dagmara Kupczak, Irena Ramik-Mażewska. - // W: O (nie)typowych uczniach i ich (nie)typowej edukacji / redakcja naukowa Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk. - Zielona Góra : Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2023 2023
- Artykuł Social Media and Company Stock Performance : A Thematic and Bibliometric Review / Katarzyna Byrka-Kita, Renata Gola. // Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. 2023, , s.33-55 DOI: 10.17951/h.2023.57.3.33-55 2023
- Artykuł Social Media Influencer Marketing in the Food Industry : A Spatial Distribution of Research / Monika Pettersen-Sobczyk. // European Research Studies Journal. 2023, T.26 z.3, s.246-260 DOI: 10.35808/ersj/3209 2023
- Artykuł Social Media Influencer Marketing in the Promotion of Tourist Destinations / Monika Pettersen-Sobczyk. // European Research Studies Journal. 2023, , s.585-594 DOI: 10.35808/ersj/3309 2023
- Artykuł The Filter Bubble : How to Control Democracy in the Information Society Era / Ewa Milczarek. // Izzivi prihodnosti = Challenges of the Future. 2023, Vol. 8 no. 1, s.1-14 DOI: 10.37886/ip.2023.001 2023
- Artykuł Are social media matter for the football club finance? / Agnieszka Majewska, Aleksandra Majewska. // Procedia Computer Science. 2022, Vol. 207, s.2068-2076 DOI: 10.1016/j.procs.2022.09.266 2022
- Artykuł Rola mediów społecznościowych w procesie kształtowania się autorytetów / Malwina Jankowska. // Firma i Rynek : FiR : zeszyty naukowe Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. 2022, , s.53-62 2022
- Artykuł SMS z nieba, czyli mini-homilie o maxi-sprawach : tekstowe formy para-kaznodziejskie w mediach społecznościowych / Andrzej Draguła. // Polonia Sacra. 2022, Vol. 26 Issue 3, s.171-190 DOI: 10.15633/ps.26309 2022
- Artykuł Social media as support channels in communication with society on sustainable forest management / Kamila Słupińska, Marek Wieruszewski, Piotr Szczypa, Anna Kożuch, Krzysztof Adamowicz. // Forests. 2022, vol. 13 iss. 10 DOI: 10.3390/f13101696 2022
- Artykuł Wpływ spersonalizowanych reklam na Facebooku na skłonności do zakupu : wyniki badań empirycznych metodą eksperymentu / Martyna Kostrzewa. // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Humanitas. Zarządzanie. 2022, t. 23 nr 2, s.53-72 DOI: 10.5604/01.3001.0015.9207 2022
- Rozdział Wykorzystanie mediów społecznościowych przez szkoły doktorskie do komunikacji w Internecie / Mateusz Juźwik. - // W: Młodzi Naukowcy 2.0. Tom 2 / pod redakcją Jarosława Korpysy, Pauliny Niedźwiedzkiej-Rystwej, Artura Łabuza i Patrycji Bełtowskiej. - Szczecin : Wydawnictwo Fundacji Centrum Badań Socjologicznych, 2022 DOI: 10.14254/978-83-966582-4-1 2022
- Artykuł Communicating socially responsible actions by means of social media in the process of building the image of an organization, as seen in the case of start-ups from the cosmetics industry / Ewa Mazur-Wierzbicka. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.4279-4289 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.204 2021
- Artykuł Does crowdsourcing as part of user-driven innovation activity affect its results? : an empirical analysis of R&D departments in Poland / Katarzyna Szopik-Depczyńska, Izabela Dembińska, Agnieszka Barczak, Angelika Kędzierska-Szczepaniak, Krzysztof Szczepaniak, Radosław Depczyński, Giuseppe Ioppolo. // Energies. 2021, vol. 14 iss. 18 DOI: 10.3390/en14185809 2021
- Artykuł Effectiveness of city halls’ social networking sites in Poland based on the Data Envelopment Analysis (DEA) methodology / Magdalena Kotnis, Małgorzata K. Guzowska. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.4227-4236 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.199 2021
- Artykuł Facebook w kontekście komunikacji marketingowej lokalnych przedsiębiorstw ze Szczecina : na podstawie badań własnych / Martyna Kostrzewska. // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Humanitas. Zarządzanie. 2021, t. 22 nr 4, s.139-151 DOI: 10.5604/01.3001.0015.6944 2021
- Artykuł New professional competencies in the era of WEB 2.0 and 3.0 and the dissemination of ICT / Jacek Rudewicz, Krzysztof Sala. // Przedsiębiorczość - Edukacja. 2021, vol. 17 nr 1, s.19-34 DOI: 10.24917/20833296.171.2 2021
- Artykuł The impact of social media on fulfilling identity needs of a person : the case of China / Krzysztof Łuszczek, Chen Chen. // Edukacja Międzykulturowa. 2021, nr 1(14), s.258-270 2021
- Rozdział Budowanie pozycji Brand America przez zaangażowanie Baracka Obamy w wykorzystanie mediów społecznościowych / Aleksandra Gąsior, Michał Prusinowski. - // W: Ekonomiczne wyzwania współczesnego świata / pod redakcją Danuty Kopycińskiej, Tomasza Bernata, ; [ aut : Urszula Zagóra-Jonszta, Wojciech Pacho, Henryk Bieniok, Stanislaw Swadźba, Marian Noga, Beniamin Noga, Mariusz Próchniak, Aleksandra Gąsior, Michał Prusinowski, Iwona Kurzawa, Katarzyna Pieczarka, Paulina Sęk, Adriana Politaj, Andrzej Koza, Grażyna Węgrzyn, Ryszard Barczyk, Joanna Spychała, Michał Sosnowski, Magdalena Knapińska, Aleksandra Dudek, Krystyna Hanusik, Urszula Łangowska-Szczęśniak, Marek Bednarski, Jarosław Karpiński, Ewa Baranowska-Prokop, Tomasz Sikora, Karolina Sobczyk, Dorota Szałabska, Karolina Jędryszek, Joanna Woźniak-Holecka, Tomasz Holecki, Mateusz Grajek, Łukasz Kryśkiewicz, Irena Lisowska-Szron, Arkadiusz Żabiński, Sławomir Czetwertyński, Izabela Kwil, Maria Forlicz, Tomasz Rólczyński, Mateusz Janas ]. - Łódź : Wydawnictwo SIZ, 2020 2020
- Artykuł Employee engagement level in ICT organizations as a barrier to the use of social media functions / Kamila Słupińska, Anna Szwajlik, Urszula Chrąchol-Barczyk. // European Research Studies Journal. 2020, vol. 23 special issue 2, s.362-375 DOI: 10.35808/ersj/1829 2020
- Artykuł Media bliskie odbiorcy / Paulina Olechowska. // Kurier Szczeciński. 2020, 12 listopada 2020, s.2 2020
- Artykuł Na własnej skórze : wprowadzenie do ASMR jako transmedialnego zjawiska estetycznego / Sławomir Iwasiów. // Kultura Współczesna : teoria, interpretacje, krytyka. 2020, nr 1(108), s.58-67 DOI: 10.26112/kw.2020.108.05 2020
- Książka Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku / pod red. naukową Agnieszki Smalec i Grażyny Rosy ; [autorzy Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Monika Dziedziech, Grzegorz Szymański, Barbara Mróz-Gorgoń, Leszek Gracz, Agnieszka Tomaszewicz, Katarzyna Wysocka, Małgorzata Bartosik-Purgat, Piotr Cyrek, Beata Tarczydło, Karina Tessar]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 2020
- Artykuł Senior w mediach społecznościowych / Martyna Kostrzewska, Daria Emilia Wrukowska. // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Humanitas. Zarządzanie. 2020, t. 21 nr 2, s.245-260 DOI: 10.5604/01.3001.0014.2891 2020
- Rozdział Seniorzy jako uczestnicy mediów społecznościowych i twórcy ich treści / Ewa Frąckiewicz. - // W: Srebrna gospodarka : ujęcie społeczno-ekonomiczne / redakcja naukowa Ewa Frąckiewicz, Barbara Kryk, ; [aut. : Ewa Frąckiewicz, Barbara Kryk, Renata Knap, Beata Bugajska, Milena Bera, Monika Śpiewak-Szyjka, Magdalena Sylwia Kamińska, Rafał Iwański, Wanda Skoczylas, Iwona Olejnik, Michał Litwiński, Katarzyna Włodarczyk, Iwona Bąk, Aleksandra Grzesiuk ]. - Warszawa : CeDeWu, 2020 2020
- Artykuł Social media in the context of marketing innovations - based on own research among service companies from Szczecin / Martyna Kostrzewska. // Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. 2020, t. 47 nr 3, s.117-131 DOI: 10.25944/znmwse.2020.03.117131 2020
- Rozdział The Impact of Donald J. Trump’s Twitter Profile on the Strength of the United States Nation Brand in the Period 2017-2018 / Michał Prusinowski. - // W: Enterprise in the global economy : challenges of the current global environment : 4th Int. e-conference “Enterprises in the Global Economy” EGE (14th October 2019) - Bologna : Filodiritto Editore, 2020 2020
- Rozdział Zarządzanie informacją w mediach społecznościowych przez instytucje publiczne / Magdalena Kotnis. - // W: Zarządzanie, ekonomia i finanse wobec wyzwań zinformatyzowanego świata / redakcja Zygmunt Drążek, Tomasz M.Komorowski, ; [aut. : Mirela Romanowska, Edyta Mioduchowska-Jaroszewicz, Nikolina Baran, Ewa Bijak, Andrzej Bździuch, Patrycja Dobrska, Daniel Dudas, Michał Horodeczny, Sara Pilecka, Karolina Pytel, Agnieszka Szewczyk, Grzegorz Wojarnik, Henryk Marjak, Piotr Ogonowski, Zygmunt Drążek, Magdalena Kotnis, Marcin W. Mastalerz, Zbigniew Frąckiewicz, Piotr Niemcewicz, Witold Bartkiewicz, Bożena E. Matusiak, Jolanta Sala, Halina Tańska, Katarzyna Lange-Sadzińska, Jarosław Zajdel]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 2020
- Książka Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych : aspekty teoretyczne i empiryczne / Aneta Sokół, Kamila Słupińska, Karolina Drela, Magdalena Kogut-Jaworska. - Warszawa : CeDeWu, 2020 2020
- Artykuł Zum Thema Cyber-Mobbing in der zeitgenössischen deutschen Jugendliteratur / Ewa Hendryk. // Colloquia Germanica Stetinensia. 2020, nr 29, s.113-129 DOI: 10.18276/cgs.2020.29-06 2020
- Rozdział Internet as a tool for local government communication with the local community : selected aspects / Agnieszka Smalec. - // W: Hradec Economic Days : double-blind peer-reviewed proceedings of the International Scientific Conference Hradec Economic Days 2019, February 5-6, 2019 Hradec Králové, Czech Republic. Part 2 / editors: Pavel Jedlička, Petra Marešová, Ivan Soukal ; University of Hradec Králové. Faculty of Informatics and Management.. - Hradec Králové : University of Hradec Králové, 2019 2019
- Rozdział Komunikacja instytucji publicznych poprzez media społecznościowe na przykładzie jednostek Państwowej Straży Pożarnej : z punktu widzenia młodych naukowców / Kamila Słupińska. - // W: Nauki ekonomiczne wobec zmian rynkowych z punktu widzenia młodych naukowców / pod redakcją Kamili Słupińskiej, Marcina Janowskiego. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2019 2019
- Artykuł Polityka medialna Unii Europejskiej wobec problemu ochrony prywatności w nowych mediach / Krzysztof Łuszczek. // Studia Koszalińsko-Kołobrzeskie. 2019, nr 26, s.307-326 DOI: 10.18276/skk.2019.26-16 2019
- Artykuł The use of selected social media : Instagram to promote physical activity and a pro-health lifestyle / Jarosław Nadobnik. // Studies in Sport Humanities. 2018, vol. 24, s.33-38 DOI: 10.5604/01.3001.0013.7563 2019
- Artykuł Types of users and their activities in social media and their possibilities to engage in activities / Kamila Słupińska. // Journal of Emerging Trends in Marketing and Management. 2019, vol. 1 no 1, s.72-82 2019
- Książka Contemporary Issues and Economic Problems / Martina Blašková, Sylwia Pangsy-Kania, Karolina Drela, Aneta Sokół (eds.) ; [autorzy Katarzyna Peter-Bombik, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Urszula Chrąchol-Barczyk, Rafał Czyżycki, Karolina Drela, Hanna Hall, Kamila Słupińska, Petr Hlavàček, Anna Janiga-Ćmiel, Serhii Kasian, Magdalena Kogut Jaworska, Justyna Majchrzak-Lepczyk, Agnieszka Ruta, Agnieszka Malkowska, Arkadiusz Malkowski, Sylwia Pangsy-Kania, Katarzyna Zioło]. - Aachen : Shaker Verlag GmbH, 2018 2018
- Artykuł Developing activities in social media and their functions illustrated with an example of companies from the ICT sector / Kamila Słupińska, Anna Szwajlik. // Journal of Emerging Trends in Marketing and Management. 2018, vol. 1 no. 1, s.69-78 2018
- Artykuł Formy adresatywne w mediach społecznościowych / Urszula Chwesiuk. // Kwartalnik Językoznawczy. [wyd.2018] 2016/2 (26), brak, s.28-39 2018
- Artykuł Information and communication technologies (ICT) in banking sector / Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, Mariusz Woźniakowski. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.39-48 2018
- Artykuł Jakościowe metody badawcze w procesie rozwoju innowacji produktowej a możliwości wykorzystania mediów społecznościowych / Kamila Słupińska (Peszko), Anna Szwajlik. // Studia Oeconomica Posnaniensia. 2018, vol. 6 no. 5, s.90-103 DOI: 10.18559/SOEP.2018.5.7 2018
- Artykuł Media społecznościowe jako generator potencjalnych korzyści biznesowych / Magdalena Kowalska. // Marketing i Rynek. 2018, r. 25 nr 8, s.13-22 2018
- Rozdział Media społecznościowe jako narzędzia marketingowe w przedsiębiorstwach / Karolina Beyer. - // W: Uwarunkowania rozwoju organizacji i gospodarki : konkurencyjność i zasoby ludzkie / red. naukowa Wojciech Leoński, Malwina Szczepakowska, Anna Wieczorek-Szymańska. - Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2018 2018
- Artykuł Palcem na smartfonie : czyli o prześlizgiwaniu się po relacjach / Małgorzata Wałejko. // Pedagogika Szkoły Wyższej. 2017, nr 2(22), s.91-98 DOI: 10.18276/psw.2017.2-08 2018
- Artykuł Shaping the relationships of young consumers based on video content in the social media environment in the light of data clustering / Urszula Chrąchol-Barczyk, Mateusz Grzesiak. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.97-104 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-11 2018
- Artykuł Social media in the marketing communication of Polish banks / Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, Mariusz Woźniakowski. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 25 1, s.23-29 DOI: 10.18276/ejsm.2018.25-03 2018
- Artykuł The use of social media in employer branding in the light of the research on the ICT sector enterprises / Anna Szwajlik. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.493-498 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-59 2018
- Artykuł Wykorzystanie aplikacji mobilnych mediów społecznościowych / Agnieszka Szewczyk. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2018, nr 54/2, s.127-145 DOI: 10.18276/sip.2018.54/2-09 2018
- Rozdział Blog / Rafał Sidorowicz. - // W: Interpretatywny słownik terminów kulturowych 2.0 / redakcja Sławomir Iwasiów, Jerzy Madejski ; Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 2017
- Artykuł Formy aktywności sfery biznesu w komunikacji marketingowej z wykorzystaniem mediów społecznościowych na przykładzie Lenovo Polska / Justyna Kaźmierczak. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2017, nr 48/1, s.93-103 DOI: 10.18276/sip.2017.48/1-08 2017
- Rozdział Highlight / Paweł Wolski. - // W: Interpretatywny słownik terminów kulturowych 2.0 / redakcja Sławomir Iwasiów, Jerzy Madejski ; Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 2017
- Rozdział Hipster / Dominika Gruntkowska. - // W: Interpretatywny słownik terminów kulturowych 2.0 / redakcja Sławomir Iwasiów, Jerzy Madejski ; Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 2017
- Rozdział Konstruktywizm : (w badaniu mediów) / Bogdan Balicki. - // W: Interpretatywny słownik terminów kulturowych 2.0 / redakcja Sławomir Iwasiów, Jerzy Madejski ; Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 2017
- Artykuł Media społecznościowe jako źródło informacji sprawozdawczych w przyszłości / Piotr Szczypa, Adam Lulek. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2017, nr 341, s.346-355 2017
- Rozdział Post / Jerzy Madejski. - // W: Interpretatywny słownik terminów kulturowych 2.0 / redakcja Sławomir Iwasiów, Jerzy Madejski ; Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 2017
- Artykuł Social media adoption in local governments : the case of Poland / Adam Pawlicz, Robert Kubicki. // European Journal of Service Management. 2017, Vol. 21 1, s.19-26 DOI: 10.18276/ejsm.2017.21-03 2017
- Rozdział Use and popularity of selected social media for educational and scientific purposes / Kamila Słupińska. - // W: Contemporary economic challenges : changes and directions of development / Aneta Sokół, Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, Anna Drab-Kurowska (eds.). - Aachen : Shaker Verlag GmbH, 2017 2017
- Artykuł Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych / Anna Szwajlik, Kamila Słupińska (Peszko). // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2017, nr 1 (47), s.363-372 2017
- Rozdział Wstęp : Interpretatywność 2.0 / Sławomir Iwasiów. - // W: Interpretatywny słownik terminów kulturowych 2.0 / redakcja Sławomir Iwasiów, Jerzy Madejski ; Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 2017
- Artykuł Marketing analysis of social media : definition considerations / Barbara Mróz-Gorgoń, Kamila Peszko. // European Journal of Service Management. 2016, nr 20, s.33-40 DOI: 10.18276/ejsm.2016.20-04 2016
- Artykuł Polskie kobiety jako użytkowniczki mediów społecznościowych / Magdalena Kowalska. // Marketing i Rynek. 2016, r. 23 nr 3, s.367-378 2016
- Artykuł Popularność mediów społecznościowych wśród rożnych generacji / Kamila Peszko. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 4(45), s.361-370 2016
- Artykuł Social media as a relationship marketing tool of modern university / Hanna Hall, Kamila Peszko. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 5 (46), s.41-56 DOI: 10.18276/miz.2016.46-05 2016
- Artykuł Social media as an important form of local government offices communication / Agnieszka Smalec. // The Macrotheme Review : a multidisciplinary journal of global macro trends. 2016, vol. 5 iss. 1, s.151-161 2016
- Artykuł Wykorzystanie mediów społecznościowych w CSR / Wojciech Leoński. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2016, nr 300, s.109-119 2016
- Rozdział Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu terytorialnym gmin w Polsce / Adam Pawlicz, Robert Kubicki. - // W: Kreatywność w turystyce : nowe trendy w rozwoju turystyki / redakcja naukowa: Dariusz Sokołowski, Paulina Tomczykowska.. - Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2016 2016
- Artykuł Interakcja na żywo z odbiorca jako sposób budowania relacji / Urszula Chrąchol-Barczyk. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2015, nr 414, s.126-135 DOI: 10.15611/pn.2015.414.10 2015
- Rozdział Internet i współczesne komunikatory : obraz kondycji duszy / Andrzej Draguła. - // W: Święta Teresa od Jezusa - nauczycielka wiernej przyjaźni / pod redakcją Sergiusza R. Nizińskiego.. - Poznań : Flos Carmeli, Wydawnictwo Warszawskiej Prowincji Karmelitów Bosych, 2015 2015
- Artykuł Marketing internetowy w mediach społecznościowych / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2015, nr 36, s.119-133 DOI: 10.18276/si.2015.36-09 2015
- Artykuł Mechanizmy funkcjonowania mediów społecznościowych : kłamstwo w kulturze popularnej / Krzysztof Łuszczek. // Colloquia Theologica Ottoniana. 2015, 2, s.175-194 DOI: 10.18276/cto.2015.2-08 2015
- Rozdział The academic weblog as a social networking genre / Małgorzata Sokół. - // W: Academic (Inter) genres : between Texts, Contexts and Identities / eds. Anna Duszak, Grzegorz Kowalski.. - Frankfurt an Main : Peter Lang, 2015 2015
- Artykuł The consumer as a source of marketing in information in the information society / Kamila Peszko. // CBU International Conference Proceedings. 2015, vol. 3, s.361-367 DOI: 10.12955/cbup.v3.625 2015
- Artykuł Wykorzystanie mediów społecznościowych do budowania relacji z konsumentem / Magdalena Kowalska. // Marketing i Rynek. 2015, r. 22 nr 8, s.276-284 2015
- Książka Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014 2014
- Artykuł Media społecznościowe - wybrane aspekty ekonomiczne / Agnieszka Szewczyk. // Transformacje. 2014, nr 1-2 (80-81), s.278-298 2014
- Rozdział Rola portali społecznościowych w wydarzeniach Arabskiej Wiosny / Fuad Jomma, Dariusz Wybranowski. - // W: Media społecznościowe : nowe formy ekspresji politycznej / red nauk. Wojciech Opioła, Malwina Popiołek.. - Toruń : Wydaw. Adam Marszałek, 2014 2014
- Artykuł Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej samorządów / Agnieszka Smalec. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 4, s.334-340 2014
- Rozdział Wykorzystanie stron w serwisie Facebook przez polskie dzienniki regionalne / Krzysztof Flasiński. - // W: Prasa w dobie nowych mediów / pod red. Renaty Rozbickiej i Andrzeja Staniszewskiego.. - Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2014 2014
Lista słów kluczowych