Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu terytorialnym gmin w Polsce

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu terytorialnym gmin w Polsce
Odpowiedzialność
Adam Pawlicz, Robert Kubicki
Twórcy
  • Pawlicz Adam ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Zarządzania Turystyką
  • Kubicki Robert ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Metod Ilościowych
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2016
Objętość
0,7 (arkuszy wydawniczych), 14 (stron).
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Kreatywność w turystyce : nowe trendy w rozwoju turystyki / redakcja naukowa: Dariusz Sokołowski, Paulina Tomczykowska.. - Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2016
Strony: 147-160
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-11-07
WorkId
6463

Lista publikacji