Media społecznościowe jako generator potencjalnych korzyści biznesowych

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Media społecznościowe jako generator potencjalnych korzyści biznesowych
Odpowiedzialność
Magdalena Kowalska
Twórcy
  • Kowalska Magdalena ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Marketingu
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-9386-7110 5.6 9 1 1 9,00 1,0000 9,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2018
Objętość
0,6 (arkuszy wydawniczych), 10 (stron).
Adres URL
http://www.marketingirynek.pl/files/1276809751/file/cd_mir_08_2018.pdf
Uwaga ogólna
Dostępny na płycie CD (plik do pobrania na stronie - wyszczególnienie materiału pole 856 3)
Cechy publikacji
  • Artykuł przeglądowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Marketing i Rynek
( ISSN 1231-7853 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: r. 25 nr 8
Strony: 13-22
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-09-20
PBN
Wyświetl
WorkId
19282

Lista publikacji