Media społecznościowe jako narzędzia marketingowe w przedsiębiorstwach

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Media społecznościowe jako narzędzia marketingowe w przedsiębiorstwach
Odpowiedzialność
Karolina Beyer
Twórcy
  • Beyer Karolina ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Inwestycji - Katedra Ekonomiki Przedsięb
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-0437-1461 5.6 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2018
Objętość
0,66 (arkuszy wydawniczych), 16 (stron).
Cechy publikacji

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
  • Publikacja konferencyjna
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Dane konferencji dokumentu źródłowego
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Uwarunkowania rozwoju organizacji i gospodarki : konkurencyjność i zasoby ludzkie / red. naukowa Wojciech Leoński, Malwina Szczepakowska, Anna Wieczorek-Szymańska. - Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2018
Strony: 27-42
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2019-05-29
PBN
Wyświetl
WorkId
21770

Lista publikacji