Biercewicz Konrad
Twórca
- Tytuł naukowy
- mgr
- Nazwisko
- Biercewicz
- Imię
- Konrad
- Historia personaliów
-
- Biercewicz, Konrad
- Numer ORCID
- https://orcid.org/0000-0003-1635-4527
Dane pracownika US
- Identyfikator kadr
- 15870
- Grupa pracownicza
- bad-dyd (nowa)
- Miejsce pracy
- Instytut Zarządzania
Na podstawie danych z POL-on
- Dyscypliny pracownika
-
-
5.6 nauki o zarządzaniu i jakości
(Dziedzina nauk społecznych)
od roku 2020 (100%)
-
5.6 nauki o zarządzaniu i jakości
- Wydruki do zarządzeń US
- Brak aktualnych wydruków
- Inne wydruki
- Wydruk publikacji z punktacją Ustawy V2 oraz IF
- PersonId
- 12320
- Profil PBN
- przejdź,
Podsumowanie publikacji
Wszystkich publikacji: 14
Według słów kluczowych
- EEG (8)
- EEG (6)
- cognitive neuroscience (4)
- virtual reality (3)
- consumer behaviour (2)
- engagement (2)
- Eye Tracker (2)
- neuronauka poznawcza (2)
- new technology (2)
- rzeczywistość wirtualna (2)
- social advertising (2)
- zaangażowanie (2)
- Advergaming (1)
- Behavioural finances (1)
- cognitive neuroscience techniques (1)
- computer game (1)
- computer games (1)
- COVID-19 (1)
- COVID-19 (1)
- customer (1)
- design approach (1)
- education (1)
- edukacja (1)
- effectiveness (1)
- e-learing (1)
- e-learing (1)
- emocje (1)
- emotion (1)
- eye traking (1)
- eye traking (1)
- finanse behawioralne (1)
- gamification (1)
- gamifikacja (1)
- gaming (1)
- gra komputerowa (1)
- gra reklamowa (1)
- gry (1)
- gry komputerowe (1)
- gry użytkowe (1)
- gry w wirtualnej rzeczywistości (1)
- GSR (1)
- healthcare (1)
- IGA (1)
- in-game advertising (1)
- kampania społeczna (1)
- kampania uświadamiająca (1)
- klient (1)
- knowledge representation (1)
- management (1)
- methodological (1)
- metodologia (1)
- Microexpression (1)
- Mikroekspresje (1)
- nowa technologia (1)
- nowe technologie (1)
- odzwierciedlanie wiedzy (1)
- opieka zdrowotna (1)
- podejście projektowe (1)
- Product co-creation (1)
- public awareness campaign (1)
- reklama społecznościowa (1)
- reklama w grach (1)
- serious games (1)
- skuteczność (1)
- social campaign (1)
- social marketing (1)
- Stock market simulators (1)
- sustainability (1)
- Symulatory rynku akcji (1)
- szkolenia biznesowe (1)
- techniki marketingowe (1)
- techniki neuronauki poznawczej (1)
- virtual reality (VR) (1)
- virtual reality games (1)
- VMCM (1)
- VMCM (1)
- wirtualna rzeczywistość (1)
- Współtworzenie produktu (1)
- zachowania konsumenta (1)
- zachowanie konsumentów (1)
- zarządzanie (1)
- zrównoważony rozwój (1)
W czasopismach
W ramach serii wydawniczych
Brak publikacji