social advertising
Słowo kluczowe
- Słowo
- social advertising
- Język
- Angielski (English)
- Publikacji
- 4
Publikacje
- Rozdział The use of cognitive neuroscience tools for evaluating the cognitive overload caused by social advertising / Anna Borawska, Adrianna Mateja. - // W: Proceedings Conference AMCIS 2023, Panama 10-12 August 2023 / Paul Pavlou (Honorary Chair). - Panama City : Association for Information Systems, 2023 2023
- Artykuł The impact of advertisements placement in the computer game on the effectiveness of social campaign messages / Anna Borawska, Konrad Biercewicz, Mariusz Borawski, Jarosław Duda. // European Research Studies Journal. 2021, vol. 24 iss. 2B, s.515-537 DOI: 10.35808/ersj/2249 2021
- Artykuł Do negative emotions in social advertising really work? : confrontation of classic vs. EEG reaction toward advertising that promotes safe driving / Anna Borawska, Tomasz Oleksy, Dominika Maison. // PLOS ONE. 2020, vol. 15 iss. 5 DOI: 10.1371/journal.pone.0233036 2020
- Artykuł On the effectiveness of using virtual reality games in social marketing / Anna Borawska, Mariusz Borawski, Konrad Biercewicz, Małgorzata Łatuszyńska, Jarosław Duda. // Procedia Computer Science. 2020, Vol. 176, s.3047-3056 2020
Lista słów kluczowych