gry komputerowe
Słowo kluczowe
- Słowo
- gry komputerowe
- Język
- Polski
- Publikacji
- 13
Publikacje
- Rozdział Postępowanie dowodowe w sprawach ochrony praw autorskich do gier komputerowych / Kinga Flaga-Gieruszyńska. - // W: Internet : globalne gry / redakcja: A. Gryszczyńska, Grażyna Szpor, Wojciech R. Wiewiórowski.. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2022 2022
- Artykuł The impact of advertisements placement in the computer game on the effectiveness of social campaign messages / Anna Borawska, Konrad Biercewicz, Mariusz Borawski, Jarosław Duda. // European Research Studies Journal. 2021, vol. 24 iss. 2B, s.515-537 DOI: 10.35808/ersj/2249 2021
- Rozdział Students’ management of free time : selected aspects / Grażyna Węgrzyn, Danuta Miłaszewicz. - // W: Education excellence and innovation management : a 2025 Vision to sustain economic development during global challenges : Proceedings of the 35th International Business Information Management Association Conference (IBIMA) 1-2 April 2020 Seville, Spain / editor Khalid S.Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2020 2020
- Rozdział Bildungs- und Übersetzungsmethoden von Easter Eggs / Emil Daniel Lesner. - // W: Translation Landscapes : Internationale Schriften zur Übersetzungswissenschaft. Bd. 3 / Piotr Sulikowski, Anna Sulikowska, Emil Lesner (Hgg.). - Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2019 2019
- Artykuł Gospodarowanie rzeczywistymi zasobami czasu wolnego przez studentów / Grażyna Węgrzyn, Danuta Miłaszewicz. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2018, nr 509, s.440-450 2018
- Rozdział Methodology for choosing the location for in-game advertising billboards / Kesra Nermend, Jarosław Duda. - // W: Problems, methods and tools in experimental and behavioral economics : Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) 2017 Conference / Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska editors ; [Ewa Mazur-Wierzbicka, Teresa Kiziukiewicz, Elżbieta Jaworska, Katarzyna Włodarczyk, Mariusz Doszyń, H. Kowgier, Iwona Foryś, Radosław Gaca, Jarosław Duda, Mateusz Piwowarski, Anna Borawska, Dominika Maison, Mariusz Borawski, Beata Bieszk-Stolorz, Krzysztof Dmytrów, Fatimah Furaiji, Iga Rudawska, Katarzyna Krot, Patrizia Cherubino, Giulia Cartocci, Enrica Modici, Dario Rossi, Marco Mancini, Arianna Trettle, Fabio Babiloni, Michał Nowakowski, Beata Filipiak, Marek Dylewski, Sebastian Majewski, Barbara Kryk, Paweł Baran, Iwona Markowicz, Monika Czerwonka, Aleksandra Staniszewska, Krzysztof Kompa, Rafał Nagaj, Brigita Žuromskaite]. - Cham : Springer International Publishing, 2018 DOI: 10.1007/978-3-319-99187-0 DOI: 10.1007/978-3-319-99187-0_7 2018
- Rozdział Zur Übersetzung einiger Phraseologismen am Beispiel der Computerspiel-Trilogie 'Wiedxmin" und ihrer deutschen Übertragung / Emil Daniel Lesner. - // W: Texte und Wörterbücher : translatorische, lexikalische und glottodidaktische Aspekte / Krzysztof Nerlicki, Barbara Komenda-Earle, Katarzyna Sztandarska (Hrsg.) ; unter Mitarbeit von Monika Kasjanowicz. - Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2018 2018
- Rozdział Anthroponyme aus übersetzerischer Sicht an ausgewählten Beispielen aus der Computerspiel-Trilogie "Wiedźmin" und seiner deutschen Übertragung / Emil Daniel Lesner. - // W: Translation Landscapes - Internationale Schriften zur Übersetzungswissenschaft. Bd. 1 / Piotr Sulikowski, Anna Sulikowska, Emil Lesner (Hrsg.). - Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2017 2017
- Artykuł Jakość stron internetowych dotyczących gier komputerowych / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 1 (39), s.121-135 DOI: 10.18276/si.2016.39-11 2016
- Artykuł Oczekiwania fanów elektronicznej rozrywki wobec grafiki w grach komputerowych / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 2 (40), s.71-85 DOI: 10.18276/si.2016.40-07 2016
- Artykuł Rynek gier wideo i jego uczestnicy / Ewa Krok. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 2 (40), s.49-60 DOI: 10.18276/si.2016.40-05 2016
- Artykuł Lost in Translation : zu einigen Schwierigkeiten bei der Übersetzung der Computerspiel-Trilogie "Wiedźmin" ins Deutsche / Emil Daniel Lesner. // Studia Translatorica. 2015, t. 6, s.221-232 2015
- Artykuł Współczesne modele komercjalizacji gier komputerowych : zasady funkcjonowania i opinie graczy / Jakub Swacha. // Homo Ludens : czasopismo ludologiczne Polskiego Towarzystwa Badania Gier. 2013, nr 1(5), s.267-278 2013
Lista słów kluczowych