zachowania konsumenta
Słowo kluczowe
- Słowo
- zachowania konsumenta
- Język
- Polski
- Publikacji
- 8
Publikacje
- Artykuł Mobile buying behavior during the Covid-19 pandemic : the case of Poland / Kelaniyage Shihan Dilruk Fernando, Sandra Misiak-Kwit. // Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Seria Organizacja i Zarządzanie = Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization and Management Series. 2023, z.173, s.131-144 DOI: 10.29119/1641-3466.2023.173.9 2023
- Rozdział The Use of Mobile Technologies for Shopping During the Pre-Covid-19 Pandemic Versus Covid-19 Pandemic Time : a Gender-Based Quantitative Study / Kelaniyage Shihan Dilruk Fernando. - // W: Economics and Finance Readings : Selected Papers from Asia-Pacific Conference on Economics & Finance, 2022 / Evan Lau, Rayenda Khresna Brahmana, Lee Ming Tan (Editors).. - Singapore : Springer Nature Singapore, 2023 DOI: 10.1007/978-981-99-1979-6_9 2023
- Artykuł Modern methods of sustainable behaviour analysis : the case of purchasing FMCG / Konrad Biercewicz, Urszula Chrąchol-Barczyk, Jarosław Duda and Małgorzata Wiścicka-Fernando. // Sustainability. 2022, vol. 14 iss. 20 DOI: 10.3390/su142013387 2022
- Rozdział Changes of the environment as a creator of new trends in consumer behavior / Ewa Mazur-Wierzbicka. - // W: Education excellence and innovation management : a 2025 Vision to sustain economic development during global challenges : Proceedings of the 35th International Business Information Management Association Conference (IBIMA) 1-2 April 2020 Seville, Spain / editor Khalid S.Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2020 2020
- Artykuł Consumer behaviour of "Young Adults" as a determinant of the development of product innovation / Anna Szwajlik. // Journal of Emerging Trends in Marketing and Management. 2019, vol. no 1, s.63-71 2019
- Artykuł Minimalism in consumption / Krzysztof Błoński, Jolanta Witek. // Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. 2019, vol 53 no. 2, s.7-15 DOI: 10.17951/h.2019.53.2.7-15 2019
- Artykuł Wieloagentowy model symulacyjny zachowań konsumentów na rynku wód mineralnych / Agata Wawrzyniak. // Handel Wewnętrzny. 2018, 3 (374), s.380-394 2018
- Artykuł Postawy i zachowania konsumentów wobec problemów z gospodarowaniem czasem / Augustyna Burlita. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 8, s.1015-1020 2014
Lista słów kluczowych