neuronauka poznawcza
Słowo kluczowe
- Słowo
- neuronauka poznawcza
- Język
- Polski
- Publikacji
- 23
Publikacje
- Artykuł Application of the emotion index in the study of the impact of television advertising on the recipient / Piotr Niemcewicz. // Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych. 2023, , s.162-171 DOI: 10.22630/MIBE.2023.24.3.12 2023
- Artykuł Effectiveness of electricity-saving communication campaigns : neurophysiological approach / Anna Borawska, Mariusz Borawski, Małgorzata Łatuszyńska. // Energies. 2022, vol. 15 iss. 4, s.1-19 DOI: 10.3390/en15041263 2022
- Artykuł Cognitive neuroscience methods in enhancing health literacy / Mateusz Piwowarski, Katarzyna Gadomska-Lila, Kesra Nermend. // International Journal of Environmental Research and Public Health. 2021, vol. 18 iss. 10 DOI: 10.3390/ijerph18105331 2021
- Rozdział Neuronauka poznawcza w służbie badań marketingowych : wybrane przykłady / Piotr Niemcewicz. - // W: Młodzi naukowcy 2.0. Tom 1 / pod redakcją Jarosława Korpysy, Pauliny Niedźwiedzkiej-Rystwej : ; [autorzy Daria Buczkowska, Anna Michalska, Zuzanna Michalska, Magdalena Mikołajczyk, Ewa Ostyrycharz, Małgorzata Blatkiewicz, Beata Hukowska-Szematowicz, Aleksandra Prysłopska-Kamińska, Anna Sielska, Monika Kowalska-Góralska, Lidia Skuza, Tolgonai Bozzhigit Kyzy, Mikołaj Majewski, Tomasz Walacik, Aleksandra Warzecha, Ewa Antoniak, Dorota Bojkowska, Katarzyna Buganik, Urszula Chwesiuk, Justyna Dąbrowska, Paweł Dziel, Justyna Kapłańska, Dorota Kurek, Patrycja Montusiewicz, Filip Napierała, Robert Tyma, Paweł Neumann-Karpiński, Daniel Piecewicz, Krystian Przybylski, Marcin Różański, Angelika Szelągowska-Mironiuk, Katarzyna Świdnicka, Natalia Tołsty, Dorota Bojkowska, Magdalena Krzemień, Isaac Antwi-Boasiako, Aurelia Bajerska, Ewa Balanicka, Patrycja Bełtowska, Tomasz Bodnar, Paulina Chmielecka, Sebastian Dorywalski, Klaudia Gajda, Karol Fedorowicz, Agnieszka Łopatka, Wioleta Gałat, Małgorzata Golasińska, Natalia Jasińska, Kanupriya Rawat, Agata Dec, Ryszard Pujszo, Milena Juchniewicz, Hubert Kocur, Ewa Korzeniowska, Maksymilian M. Kuźmicz, Katarzyna Kwiatkowska, Artur Łabuz, Luiza Łańko, Klaudia Maciejewska, Piotr Niemcewicz, Małgorzata Kornela Niwicka, Emad Attia Mohamed Omran, Yuriy Bilan, Kanupriya Rawat, Natalia Jasińska, Natalia Sabat, Agnieszka Słomczyńska, Radosław Sobko, Anna Maria Suchocka, Katarzyna Szuper, Anna Ścibor-Butrym, Klaudia Weiss]. - Szczecin : Wydawnictwo Fundacji Centrum Badań Socjologicznych, 2021 2021
- Rozdział The effective management of social campaigns : planning and assessing the media message / Anna Borawska. - // W: Eurasian Business and Economics Perspectives : proceedings of the 31st Eurasia Business and Economics Society Conference / editors Mehmet Huseyin Bilgin, Hakan Danis, Ender Demir.. - Cham : Springer, 2021 DOI: 10.1007/978-3-030-71869-5 DOI: 10.1007/978-3-030-71869-5_18 2021
- Artykuł Cognitive neuroscience in the design process of social advertising / Mateusz Piwowarski, Kesra Nermend. // Procedia Computer Science. 2020, Vol. 176, s.2959-2968 DOI: 10.1016/j.procs.2020.09.207 2020
- Artykuł Incorporating neuroscience data into agent-based simulation models of buyer behavior / Anna Borawska, Małgorzata Łatuszyńska. // European Research Studies Journal. 2020, vol. 23 iss. 4, s.1197-1212 DOI: 10.35808/ersj/1738 2020
- Artykuł The effectiveness of computer games in social campaigns : a case study / Mariusz Borawski, Anna Borawska, Konrad Biercewicz, Jarosław Duda. // European Research Studies Journal. 2020, vol. 23 iss. 3, s.598-612 DOI: 10.35808/ersj/1657 2020
- Rozdział Methods of Examining the Neuronal Bases of Financial Decisions / Mateusz Piwowarski, Konrad Biercewicz, Mariusz Borawski. - // W: Effective investments on capital markets : 10th Capital Market Effective Investments Conference (CMEI 2018) / editors Waldemar Tarczyński, Kesra Nermend. - Cham : Springer International Publishing, 2019 DOI: 10.1007/978-3-030-21274-2 2019
- Rozdział Techniques of Cognitive Neuroscience in the Assessment and Measurement of Environmental Public Service Announcements Effectiveness / Anna Borawska, Mariusz Borawski, Mateusz Piwowarski. - // W: Proceedings the 23rd World Multi-Conference on Systemics, Cybernetics and Informatics July 6-9, 2019 -Orlando, Florida, USA. Volume 1 / Edited by Nagib Callaos, Bruce Peoples, Belkis Sánchez, Michael Savoie.. - Winter Garden : International Institue of Informatics of Systemics, 2019 2019
- Artykuł Badania neuronauk a rozwiązywanie problemów społecznych / Beata Skubiak, Małgorzata Taraszkiewicz. // Gospodarka w Praktyce i Teorii. 2018, t. 52 nr 3, s.123-131 DOI: 10.18778/1429-3730.52.08 2018
- Artykuł Badanie reakcji konsumentów na przekaz reklamowy : przykład wykorzystania elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych / Barbara Wąsikowska. // Studia Oeconomica Posnaniensia. 2018, vol. 6 no. 5, s.148-159 DOI: 10.18559/SOEP.2018.5.11 2018
- Artykuł Mining neuroscience data for social campaign evaluation / Anna Borawska. // Procedia Computer Science. 2018, vol. 126, s.1758-1770 DOI: 10.1016/j.procs.2018.08.101 2018
- Rozdział Neuronauka poznawcza a zachowania konsumentów / Lilianna Nowak, Barbara Wąsikowska, Agata Wawrzyniak. - // W: Podejście ewolucyjne w naukach społecznych / redakcja naukowa: Jan Polowczyk, Hubert Witczak, Maciej Błaszak.. - Warszawa : CeDeWu, 2018 2018
- Rozdział Homo neuroeconomicus - droga od homo oeconomicusa do homo neuroeconomicusa / Agata Wawrzyniak. - // W: Interdyscyplinarność w naukach ekonomicznych : zastosowanie metod i technik neuronauki poznawczej oraz modeli kognitywistyki / red. Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska, Maciej Witek. - Warszawa : CeDeWu Sp. z o.o, 2017 2017
- Rozdział Neuromarketing : metody neuronauki poznawczej stosowane w badaniach marketingowych / Barbara Wąsikowska. - // W: Interdyscyplinarność w naukach ekonomicznych : zastosowanie metod i technik neuronauki poznawczej oraz modeli kognitywistyki / red. Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska, Maciej Witek. - Warszawa : CeDeWu Sp. z o.o, 2017 2017
- Artykuł Elektroencefalografia (EEG) w badaniu efektywności komunikacji reklamowej / Barbara Wąsikowska. // Przedsiębiorczość i Zarządzanie. 2016, t. 17 z. 11 cz. 2, s.407-422 2016
- Artykuł Metody neuroobrazowania mózgu w badaniach procesów podejmowania decyzji w zarządzaniu / Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska. // Organizacja i Kierowanie. 2016, nr 1, s.49-63 2016
- Rozdział Neuroscience techniques in economic experiments / Anna Borawska. - // W: Selected issues in experimental economics : proceedings of the 2015 Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) Conference / ed. by Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska. - Cham : Springer International Publishing, 2016 DOI: 10.1007/978-3-319-28419-4_9 2016
- Artykuł Techniki neuronauki poznawczej w systemach wspomagania decyzji / Anna Borawska. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 1 (39), s.15-24 DOI: 10.18276/si.2016.39-02 2016
- Artykuł Zastosowanie technik neuronauki poznawczej do badania preferencji konsumentów / Barbara Wąsikowska. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2016, nr 254, s.209-218 2016
- Artykuł Wspomaganie decyzji menedżerskich z wykorzystaniem technik neuronauki poznawczej / Akeel Alsaaka, Mariusz Borawski, Anna Łatuszyńska, Małgorzata Łatuszyńska, Kesra Nermend. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2015, nr 243, s.11-24 2015
- Artykuł Zmiana paradygmatu homo oeconomicus w naukach o zarządzaniu / Agata Wawrzyniak. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2015, nr 233 (3), s.46-55 2015
Lista słów kluczowych