klient
Słowo kluczowe
- Słowo
- klient
- Język
- Polski
- Publikacji
- 25
Publikacje
- Artykuł Customers' Emotions and Openness to Product Co-Creation : an Empirical Analysis Based on EEG Data / Konrad Biercewicz, Małgorzata Wiścicka-Fernando. // European Research Studies Journal. 2023, Vol. 26 iss. 2, s.49-69 DOI: 10.35808/ersj/3138 2023
- Artykuł Digital skills in end clients in the context of technological development of insurance companies / Agnieszka Samsel. // Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Seria Organizacja i Zarządzanie = Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization and Management Series. 2023, , s.479-491 DOI: 10.29119/1641-3466.2023.184.24 2023
- Artykuł Identify Customer Element Through Empathy Map and User Persona / Puti Sinansari, Syauqina Hening Salsabila, Syarifa Hanoum, Agnieszka Lopatka, Wojciech Wlodarski. // Procedia Computer Science. 2023, , s.4148-4156 DOI: 10.1016/j.procs.2023.10.411 2023
- Artykuł Wizualne aspekty komunikacji marki z klientami (na przykładzie marki Piwo Rewalskie) / Katarzyna Włodarczyk, Agata Górska. // Media Biznes Kultura. 2022, nr 2(13), s.167-184 DOI: 10.4467/25442554.MBK.22.022.17108 2022
- Artykuł Crowdfunding as an internet tool used for establishing relationships with the customer : a concept paper / Małgorzata Wiścicka-Fernando. // Problemy Zarządzania. 2021, vol. 19 no. 1 (91), s.165-176 2021
- Artykuł Analysis of factors influencing the competitiveness of manufacturing companies / Łukasz Kuźmiński, Tomasz Jalowiec, Piotr Maśloch, Henryk Wojtaszek, Ireneusz Miciuła. // European Research Studies Journal. 2020, Vol. 23 Issue 2, s.217-227 DOI: 10.35808/ersj/1590 2020
- Artykuł Reklama natywna i jej implikacja dla konsumentów / Urszula Chrąchol-Barczyk. // Handel Wewnętrzny. 2018, nr 4 (375) t. 2, s.139-149 2018
- Artykuł Rola modelu ZMOT w zarządzaniu w podmiotach kultury / Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // Zarządzanie w Kulturze. 2018, Tom 19 Numer 2, s.151-161 DOI: 10.4467/20843976ZK.18.012.8740 2018
- Rozdział Social media in creating internal communiaction in companes / Urszula Chrąchol-Barczyk. - // W: Contemporary Issues and Economic Problems / Martina Blašková, Sylwia Pangsy-Kania, Karolina Drela, Aneta Sokół (eds.) ; [autorzy Katarzyna Peter-Bombik, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Urszula Chrąchol-Barczyk, Rafał Czyżycki, Karolina Drela, Hanna Hall, Kamila Słupińska, Petr Hlavàček, Anna Janiga-Ćmiel, Serhii Kasian, Magdalena Kogut Jaworska, Justyna Majchrzak-Lepczyk, Agnieszka Ruta, Agnieszka Malkowska, Arkadiusz Malkowski, Sylwia Pangsy-Kania, Katarzyna Zioło]. - Aachen : Shaker Verlag GmbH, 2018 2018
- Artykuł Logistics customer service on the example of courier companies / Agnieszka Matuszczak, Urszula Chrąchol-Barczyk. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 5(46), s.57-65 DOI: 10.18276/miz.2016.46-06 2016
- Artykuł Logistics customer service on the example of courier companies / Agnieszka Matuszczak, Urszula Chrąchol-Barczyk. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 5, s.57-65 DOI: 10.18276/miz.2016.46-06 2016
- Rozdział Konsument na rynku usług administracji publicznej / Agnieszka Smalec. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 2015
- Artykuł The consumer as a source of marketing in information in the information society / Kamila Peszko. // CBU International Conference Proceedings. 2015, vol. 3, s.361-367 DOI: 10.12955/cbup.v3.625 2015
- Artykuł Uwarunkowania lojalności, retencji i churnu klientów na przykladzie branży telekomunikacyjnej / Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko. // Handel Wewnętrzny. 2015, nr 3, s.273-284 2015
- Artykuł Pomiar oczekiwań nabywców usług pocztowych metodą map preferencji / Tomasz Sondej. // Ekonomiczne Problemy Usług. 2014, nr 113, s.519-528 2014
- Artykuł Rola komunikacji w zarządzaniu satysfakcją klienta-obywatela / Agnieszka Smalec. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2014, nr 355, s.119-128 2014
- Książka Zintegrowana opieka zdrowotna : podejście relacyjne do obsługi pacjenta jako klienta / Iga Rudawska.. - Stan prawny na 1 marca 2014 r. - Warszawa : ABC a Wolters Kluwer business, 2014 2014
- Rozdział Analiza wartości dodanej dla klienta a ryzyko strategiczne / Alberto Lozano Platonoff, Aleksandra Rudawska. - // W: Ryzyko w zarządzaniu : natura i uwarunkowania / [red. E.Urbanowska-Sojkin, M.Brzozowski]. - Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2013 2013
- Artykuł Klient w dobie kryzysu - lojalność czy cena? / Edyta Rudawska. // Handel Wewnętrzny. 2013, lipiec-sierpień nr 4 T. 3, s.65-73 2013
- Rozdział Po drugie czytelnik, a po pierwsze ...? / Lidia Lewicka. - // W: OtwarciBibliotekarze.eu : materiały z VI Forum Młodych Bibliotekarzy, Poznań, 15-16 września 2011 r / [red. Aleksandra Szulc ; Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich w Warszawie].. - Poznań : Biblioteka Uniwersytecka, 2013 2013
- Artykuł Preferencje nabywców instytucjonalnych usług publicznego operatora pocztowego w Polsce / Tomasz Sondej. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 32, s.277-286 2013
- Artykuł Rola kadry kierowniczej w budowaniu synergicznego układu relacji przedsiębiorstwo-pracownik-klient / Ewa Frąckiewicz, Anna Pluta. // Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Łódzka. 2013, z. 49, s.79-88 2013
- Rozdział Standardy jakości w bankach / Katarzyna Szopik-Depczyńska. - // W: Innowacje i jakość w zarządzaniu organizacjami / red. nauk. Joanna Wiśniewska, Krzysztof Janasz. - Warszawa : CeDeWu, 2013 2013
- Artykuł Zarządzanie relacjami z klientem jako kluczowe narzędzie kontaktu banku z usługobiorcami / Józef Perenc. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 31, s.471-484 2013
- Artykuł Zarządzanie relacjami z klientem o niskiej wartości dla przedsiębiorstwa / Edyta Rudawska. // Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. 2013, nr T.21, s.49-62 2013
Lista słów kluczowych