customer
Słowo kluczowe
- Słowo
- customer
- Język
- Angielski (English)
- Publikacji
- 8
Publikacje
- Artykuł Customers' Emotions and Openness to Product Co-Creation : an Empirical Analysis Based on EEG Data / Konrad Biercewicz, Małgorzata Wiścicka-Fernando. // European Research Studies Journal. 2023, Vol. 26 iss. 2, s.49-69 DOI: 10.35808/ersj/3138 2023
- Artykuł Digital skills in end clients in the context of technological development of insurance companies / Agnieszka Samsel. // Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Seria Organizacja i Zarządzanie = Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization and Management Series. 2023, , s.479-491 DOI: 10.29119/1641-3466.2023.184.24 2023
- Artykuł Identify Customer Element Through Empathy Map and User Persona / Puti Sinansari, Syauqina Hening Salsabila, Syarifa Hanoum, Agnieszka Lopatka, Wojciech Wlodarski. // Procedia Computer Science. 2023, , s.4148-4156 DOI: 10.1016/j.procs.2023.10.411 2023
- Artykuł Crowdfunding as an internet tool used for establishing relationships with the customer : a concept paper / Małgorzata Wiścicka-Fernando. // Problemy Zarządzania. 2021, vol. 19 no. 1 (91), s.165-176 2021
- Artykuł Analysis of factors influencing the competitiveness of manufacturing companies / Łukasz Kuźmiński, Tomasz Jalowiec, Piotr Maśloch, Henryk Wojtaszek, Ireneusz Miciuła. // European Research Studies Journal. 2020, Vol. 23 Issue 2, s.217-227 DOI: 10.35808/ersj/1590 2020
- Artykuł Types of users and their activities in social media and their possibilities to engage in activities / Kamila Słupińska. // Journal of Emerging Trends in Marketing and Management. 2019, vol. 1 no 1, s.72-82 2019
- Artykuł Logistics customer service on the example of courier companies / Agnieszka Matuszczak, Urszula Chrąchol-Barczyk. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 5(46), s.57-65 DOI: 10.18276/miz.2016.46-06 2016
- Artykuł Logistics customer service on the example of courier companies / Agnieszka Matuszczak, Urszula Chrąchol-Barczyk. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 5, s.57-65 DOI: 10.18276/miz.2016.46-06 2016
Lista słów kluczowych