zachowania konsumentów
Słowo kluczowe
- Słowo
- zachowania konsumentów
- Język
- Polski
- Publikacji
- 50
Publikacje
- Artykuł Applications of Psychology in the Analysis of Consumer Behaviour - Selected Issues / Katarzyna Włodarczyk. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2023, , s.142-152 DOI: 10.15611/pn.2023.3.13 2023
- Artykuł Mobile shopping before COVID-19 and intention to continue mobile shopping after the pandemic : methodological aspects of gender-based empirical study / Kelaniyage Shihan Dilruk Fernando. // Marketing i Rynek. 2023, T.30 z.7, s.35-40 DOI: 10.33226/1231-7853.2023.7.5 2023
- Książka Modelowanie i symulacja wieloagentowa w badaniach zachowań konsumentów / Agata Wawrzyniak. - Warszawa : Difin Sp. z o.o, 2023 2023
- Artykuł Similarities and Differences in the Green Attitudes of Consumers from Different Age Generations : International Comparisons / Krzysztof Błoński, Anna Dąbrowska, Liudmyla Shulhina. // Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia.. 2023, , s.15-30 DOI: 10.22630/ASPE.2023.22.3.22 2023
- Artykuł Dysfunctional customer behaviour : bibliometric analysis / Krzysztof Błoński. // Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych. 2022, vol. 45 iss. 3, s.1-16 DOI: 10.2478/minib-2022-0012 2022
- Artykuł Is the shopping list a guarantee for rational consumer behaviour? / Kamila Słupińska, Katarzyna Włodarczyk, Mariusz Borawski, Patryk Wlekły. // Human Technology. 2023, , s.267-296 DOI: 10.14254/1795-6889.2022.18-3.5 2022
- Artykuł Zmiany w zachowaniach konsumenckich osób starszych w trakcie pandemii COVID-19 w świetle analizy trendów konsumenckich / Katarzyna Włodarczyk. // Marketing i Rynek. 2022, , s.3-14 DOI: 10.33226/1231-7853.2022.9.1 2022
- Artykuł A multi-agent based simulation model of consumer behaviour : food choice and cooking attitudes during the coronavirous (Covid-19) outbreak / Agata Wawrzyniak. // European Research Studies Journal. 2021, vol. 24 iss. 2B, s.1142-1152 DOI: 10.35808/ersj/2333 2021
- Artykuł Consumer financial knowledge and cashless payment behavior for sustainable development in Poland / Beata Świecka, Paweł Terefenko, Tomasz Wiśniewski, Jingjian Xiao. // Sustainability. 2021, vol. 13 iss. 11 DOI: 10.3390/su13116401 2021
- Artykuł Trends of evolution in consumer behavior in the contemporary world / Katarzyna Włodarczyk. // Problemy Zarządzania. 2021, vol. 19 no. 1 (91), s.39-50 2021
- Rozdział Odpowiedzialna konsumpcja polskich seniorów / Katarzyna Włodarczyk. - // W: Srebrna gospodarka : ujęcie społeczno-ekonomiczne / redakcja naukowa Ewa Frąckiewicz, Barbara Kryk, ; [aut. : Ewa Frąckiewicz, Barbara Kryk, Renata Knap, Beata Bugajska, Milena Bera, Monika Śpiewak-Szyjka, Magdalena Sylwia Kamińska, Rafał Iwański, Wanda Skoczylas, Iwona Olejnik, Michał Litwiński, Katarzyna Włodarczyk, Iwona Bąk, Aleksandra Grzesiuk ]. - Warszawa : CeDeWu, 2020 2020
- Książka Profesjonalna obsługa klienta / Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Urszula Chrąchol-Barczyk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 2020
- Rozdział Trendy w zachowaniach konsumenckich a działania polskich firm na rzecz konsumentów / Katarzyna Włodarczyk. - // W: Kapitał ludzki w przedsiębiorstwie i gospodarce : problemy i wyzwania / pod red. naukową Ewy Mazur-Wierzbickiej i Patrycji Zwiech ; [autorzy Anna Szeląg-Sikorska, Zofia Gródek-Szostak, Joanna Stuglik, Małgorzata Gajowiak, Beata Skowron-Mielnik, Anna Wziątek-Staśko, Magdalena Kaczkowska-Serafińska, Teresa Myjak, Zofia Wyszkowska, Tomasz Ankiewicz, Irena Dudzik-Lewicka, Renata Jedlińska, Magdalena Suska, Beata Iwasieczko, Dagmara Lewicka, Krzysztof Dobrzanowski, Beata Chmielewiec, Aleksandra Zaleśna, Katarzyna Włodarczyk]. - Warszawa : Akademicka Oficyna Wydawnicza EXIT, 2020 2020
- Rozdział Wstęp / Augustyna Burlita. - // W: Zachowania konsumentów : wybrane problemy / Red. nauk. Augustyna Burlita ; autorzy: Mirosław Antonowicz, Marcin Awdziej, Radosław Baran, Sebastian Białoskurski, Felicjan Bylok, Anna Drapińska, Anna Gogołek, Ewa Kasperska, Monika Kicińska-Jezierska, Małgorzata Kieżel, Wiesława Kuźniar, Marcin Lewicki, Izabela Ostrowska, Robert Romanowski, Magda Stachowiak, Jadwiga Stobiecka, Katarzyna Szalonka, Joanna Szwacka-Mokrzycka, Grażyna Światowy, Jolanta Tkaczyk, Robert Wolny, Patrycja Wyciszkiewicz-Zawadzka, Tomasz Zawadzki. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2020 2020
- Książka Zachowania konsumentów : wybrane problemy / Red. nauk. Augustyna Burlita ; autorzy: Mirosław Antonowicz, Marcin Awdziej, Radosław Baran, Sebastian Białoskurski, Felicjan Bylok, Anna Drapińska, Anna Gogołek, Ewa Kasperska, Monika Kicińska-Jezierska, Małgorzata Kieżel, Wiesława Kuźniar, Marcin Lewicki, Izabela Ostrowska, Robert Romanowski, Magda Stachowiak, Jadwiga Stobiecka, Katarzyna Szalonka, Joanna Szwacka-Mokrzycka, Grażyna Światowy, Jolanta Tkaczyk, Robert Wolny, Patrycja Wyciszkiewicz-Zawadzka, Tomasz Zawadzki. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2020 2020
- Książka Zmiany zachowań konsumentów : przyczyny, kierunki, zakres / pod red. naukową Agnieszki Smalec i Grażyny Rosy ; [autorzy Krystyna Mazurek-Łopacińska, Katarzyna Caban-Piaskowska, Anna Miarka, Katarzyna Wróblewska, Agnieszka Wilczak, Agnieszka Niezgoda, Klaudyna Kowalska, Witold Kozirok, Anna Szeliga-Duchnowska, Mirosława Szewczyk, Roman Czaplewski, Elżbieta Mydłowska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 2020
- Artykuł Zachowania konsumentów w obliczu rozwoju sharing economy / Sylwia Kowalska. // Problemy Transportu i Logistyki. 2019, nr 3 (47), s.39-52 DOI: 10.18276/ptl.2019.47-04 2019
- Artykuł Badanie reakcji konsumentów na przekaz reklamowy : przykład wykorzystania elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych / Barbara Wąsikowska. // Studia Oeconomica Posnaniensia. 2018, vol. 6 no. 5, s.148-159 DOI: 10.18559/SOEP.2018.5.11 2018
- Rozdział Neuronauka poznawcza a zachowania konsumentów / Lilianna Nowak, Barbara Wąsikowska, Agata Wawrzyniak. - // W: Podejście ewolucyjne w naukach społecznych / redakcja naukowa: Jan Polowczyk, Hubert Witczak, Maciej Błaszak.. - Warszawa : CeDeWu, 2018 2018
- Artykuł "Samodzielni" doktorzy : przykład polskiego społeczeństwa / Katarzyna Włodarczyk. // Konsumpcja i Rozwój. 2017, nr 4 (21), s.127-137 2017
- Rozdział Czynniki kształtujące zachowania konsumentów 50+ na rynku turystycznym : rozważania teoretyczne / Agnieszka Sawińska. - // W: Trendy w turystyce / redakcja naukowa Elżbieta Biernat, Ewa Dziedzic.. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa, 2017 2017
- Artykuł Konkurencyjność regionu a odpowiedzialna konsumpcja w turystyce / Katarzyna Włodarczyk. // Marketing i Rynek. 2017, nr 10, s.766-776 2017
- Artykuł Polscy konsumenci na rynku usług gastronomicznych - kierunki współczesnych zmian / Katarzyna Włodarczyk. // Konsumpcja i Rozwój. 2017, nr 1 (18), s.44-56 2017
- Artykuł Racjonalność zachowań konsumentów w wieloagentowych modelach symulacyjnych / Agata Wawrzyniak. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2017, nr 342, s.166-178 2017
- Artykuł Społeczna odpowiedzialność branży gastronomicznej wobec konsumentów : wybrane aspekty / Ewa Mazur-Wierzbicka, Marek Kunasz. // Marketing i Rynek. 2017, nr 11, s.356-370 2017
- Artykuł Świadomość konsumencka jako czynnik wspierający CSR / Katarzyna Włodarczyk. // Marketing i Rynek. 2017, nr 11, s.655-665 2017
- Książka Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016 2016
- Artykuł Serwicyzacja konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych / Katarzyna Włodarczyk. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2016, nr 449, s.699-708 DOI: 10.15611/pn.2016.449.61 2016
- Artykuł Zachowania konsumentów a nowoczesny marketing na rynku usług transportowych / Grażyna Rosa. // Handel Wewnętrzny. 2016, nr 4(363), s.230-239 2016
- Artykuł Zachowania współczesnych konsumentów a funkcjonowanie organizacji / Anna Pluta. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 43/3, s.351-359 DOI: 10.18276/sip.2016.43/3-32 2016
- Artykuł Globalizacja a patriotyzm ekonomiczny polskich konsumentów / Katarzyna Włodarczyk. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2015, nr 214, s.64-75 2015
- Rozdział Konsument na rynku usług budowlanych / Łukasz Marzantowicz. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 2015
- Rozdział Konsument na rynku usług kulturalnych / Magdalena Małachowska. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 2015
- Rozdział Konsument na rynku usług medycznych / Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 2015
- Artykuł Modelowanie wieloagentowe jako narzędzie do badania zachowania konsumentów / Agata Wawrzyniak. // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. 2015, nr 14, s.134-146 2015
- Artykuł Nowe kierunki i zjawiska w zachowaniach rynkowych polskiego społeczeństwa w XXI wieku / Katarzyna Włodarczyk. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2015, nr 41 t. 2, s.392-402 DOI: 10.18276/SIP.2015.41/2-33 2015
- Rozdział Oferta dóbr i usług dostępnych na rynku w opinii starszych mieszkańców wsi / Katarzyna Włodarczyk. - // W: Wykluczenie społeczne osób starszych na wsi - mit czy rzeczywistość ? / Red. nauk. M.Janoś-Kresło. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Oficyna Wydawnicza, 2015 2015
- Artykuł Polscy konsumenci wobec globalizacji konsumpcji / Katarzyna Włodarczyk. // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej. 2015, nr 111, s.177-191 2015
- Artykuł Wirtualizacja konsumpcji polskiego społeczeństwa / Katarzyna Włodarczyk. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2015, nr 414, s.237-249 DOI: 10.15611/pn.2015.414.18 2015
- Artykuł Wpływ wirtualizacji zachowań konsumenckich na rozwój domocentryzmu / Magdalena Kowalska. // Handel Wewnętrzny. 2015, nr 6, s.64-73 2015
- Artykuł Zachowania konsumentów a budowanie relacji na rynku edukacji wyższej / Grażyna Rosa, Kamila Peszko, Urszula Chrąchol. // Handel Wewnętrzny. 2015, nr 3, s.239-250 2015
- Rozdział Zachowania konsumentów usług / Józef Perenc. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 2015
- Artykuł Zastosowanie technik neuronauki poznawczej w zarządzaniu marketingowym / Barbara Wąsikowska. // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. 2015, nr 13, s.145-156 2015
- Książka Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014 2014
- Artykuł Teoria zbiorów przybliżonych w wykrywaniu reguł zachowań zakupowych kobiet i mężczyzn podczas kupowania telefonów komórkowych / Małgorzata Łatuszyńska, Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska, Erika Galindo, Judith Cruz Sandoval. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2014, nr 35, s.65-76 2014
- Artykuł Zachowania konsumentów na rynku pasażerskich usług transportowych / Grażyna Rosa. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2014, nr 36, s.135-149 2014
- Artykuł Globalne tendencje współczesnej konsumpcji a racjonalność zachowań konsumentów w Polsce / Agnieszka Bretyn. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2013, nr 139, s.69-82 2013
- Książka Temporalne aspekty zachowań konsumentów. T.1 / [red. nauk. Augustyna Burlita, Krzysztof Błoński]. - Warszawa : Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2013 2013
- Artykuł Wiek jako determinanta zachowań Polaków w czasie wolnym / Katarzyna Włodarczyk. // Handel Wewnętrzny. 2013, nr 4 lipiec-sierpień T.1, s.122-130 2013
- Artykuł Współczesne metody eksploracji danych w marketingu / Barbara Wąsikowska. // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. 2013, nr 9, s.588-599 2013
Lista słów kluczowych