Społeczna odpowiedzialność branży gastronomicznej wobec konsumentów : wybrane aspekty

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Społeczna odpowiedzialność branży gastronomicznej wobec konsumentów
Podtytuł
wybrane aspekty
Odpowiedzialność
Ewa Mazur-Wierzbicka, Marek Kunasz
Twórcy
  • Mazur-Wierzbicka Ewa ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Zarządzania Kapitałem Ludzkim
  • Kunasz Marek ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Zarządzania Kapitałem Ludzkim
Sumy twórców
2 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-1577-0425 5.6 9 2 2 9,00 0,5000 4,5000 Art.
0000-0001-7874-6417 5.6 9 2 2 9,00 0,5000 4,5000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2017
Objętość
15 (stron).
Szacowana objętość
0,94 (arkuszy wydawniczych)
Adres URL
https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/MiR_11_2017_CD.pdf
Uwaga ogólna
Wersja papierowa czasopisma jest wersją pierwotną.
Uwaga ogólna
Cały numer czasopisma dostępny na płycie CD.
Uwaga ogólna
Publikacja w Open Access na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL (pełna treść wzorca dostępna jest pod adresem: http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode) (CC BY)
Cechy publikacji
  • Artykuł monograficzny
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AFTER_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
[brak danych] - Data udostępnienia 6 - Miesięcy od opublikowania,
Słowa kluczowe
Czasopismo
Marketing i Rynek
( ISSN 1231-7853 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 11
Strony: 356-370
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-02-21
PBN
Wyświetl
WorkId
16296

Lista publikacji