Neuronauka poznawcza a zachowania konsumentów

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Neuronauka poznawcza a zachowania konsumentów
Odpowiedzialność
Lilianna Nowak, Barbara Wąsikowska, Agata Wawrzyniak
Twórcy
  • Nowak Lilianna ( Autor )
  • Wąsikowska Barbara ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informacji w Zarządzaniu - Katedra Społeczeństwa Informacyjnego
  • Wawrzyniak Agata ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informacji w Zarządzaniu - Katedra Społeczeństwa Informacyjnego
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-2075-9076 5.1 20 2 3 16,33 0,4082 8,1650 aut. roz.
0000-0001-8343-0791 5.1 20 2 3 16,33 0,4082 8,1650 aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2018
Objętość
1,9 (arkuszy wydawniczych), 33 (stron).
Finansowanie
Dofinansowanie: Wydział Gospodarki Międzynarodowej - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Muzykologii Wydziału Historycznego - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Instytut Psychologii - Uniwersytet Zielonogórski, Kompania Piwowarska SA
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Podejście ewolucyjne w naukach społecznych / redakcja naukowa: Jan Polowczyk, Hubert Witczak, Maciej Błaszak.. - Warszawa : CeDeWu, 2018
Strony: 233-265
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-11-26
PBN
Wyświetl
WorkId
20471

Lista publikacji