Zmiany w zachowaniach konsumenckich osób starszych w trakcie pandemii COVID-19 w świetle analizy trendów konsumenckich

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Zmiany w zachowaniach konsumenckich osób starszych w trakcie pandemii COVID-19 w świetle analizy trendów konsumenckich
Odpowiedzialność
Katarzyna Włodarczyk
Twórcy
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-6020-8378 5.6 40 1 1 40,00 1,0000 40,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2022
Objętość
12 (stron).
Szacowana objętość
0,75 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.33226/1231-7853.2022.9.1
Adres URL
https://www.pwe.com.pl/czasopisma/marketing-i-rynek/zmiany-w-zachowaniach-konsumenckich-osob-starszych-w-trakcie-pandemii-covid-19-w-swietle-analizy-trendow-konsumenckich,a1706901856
Adres URL
https://www.pwe.com.pl/czasopisma/marketing-i-rynek/numery-czasopisma/marketing-i-rynek-092022,p225727802
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna w Open Access na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska (CC BY 3.0 PL).
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AFTER_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2023-03 - Data udostępnienia 6 - Miesięcy od opublikowania,
Słowa kluczowe
Czasopismo
Marketing i Rynek
( ISSN 1231-7853 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 29 zeszyt 9
Strony: 3-14
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2022-10-11
PBN
Wyświetl
WorkId
32638

Lista publikacji