Badanie reakcji konsumentów na przekaz reklamowy : przykład wykorzystania elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Badanie reakcji konsumentów na przekaz reklamowy
Podtytuł
przykład wykorzystania elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych
Odpowiedzialność
Barbara Wąsikowska
Twórcy
  • Wąsikowska Barbara ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Modelowania i Symulacji Procesów Gospodarczych
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-2075-9076 5.1 10 1 1 10,00 1,0000 10,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2018
Objętość
0,7 (arkuszy wydawniczych), 12 (stron).
Identyfikator DOI
10.18559/SOEP.2018.5.11
Adres URL
http://soep.ue.poznan.pl/New_SOEP_site/jdownloads/Wszystkie%20numery/Rok%202018/11_wasikowska.pdf
Uwaga ogólna
Dostępny także on-line (Creative Commons Uznanie Autorstwa 4.0. CC -BY).
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Czasopismo
Studia Oeconomica Posnaniensia
( ISSN 2300-5254 eISSN 2449-9099 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 6 zeszyt 5
Strony: 148-159
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-09-23
PBN
Wyświetl
WorkId
19293

Lista publikacji