Modelowanie wieloagentowe jako narzędzie do badania zachowania konsumentów

Artykuł - publikacja nierecenzowana


Tytuł
Modelowanie wieloagentowe jako narzędzie do badania zachowania konsumentów
Odpowiedzialność
Agata Wawrzyniak
Twórcy
  • Wawrzyniak Agata ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Modelowania i Symulacji Procesów Gospodarczych
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2015
Objętość
13 (stron).
Szacowana objętość
0,81 (arkuszy wydawniczych)
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
( ISSN 2081-3430 eISSN 2544-0640 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 14
Strony: 134-146
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2015-12-21
WorkId
11091

Lista publikacji