Zachowania konsumentów : wybrane problemy

Książka - publikacja recenzowana


Tytuł
Zachowania konsumentów
Podtytuł
wybrane problemy
Odpowiedzialność
Red. nauk. Augustyna Burlita ; autorzy: Mirosław Antonowicz, Marcin Awdziej, Radosław Baran, Sebastian Białoskurski, Felicjan Bylok, Anna Drapińska, Anna Gogołek, Ewa Kasperska, Monika Kicińska-Jezierska, Małgorzata Kieżel, Wiesława Kuźniar, Marcin Lewicki, Izabela Ostrowska, Robert Romanowski, Magda Stachowiak, Jadwiga Stobiecka, Katarzyna Szalonka, Joanna Szwacka-Mokrzycka, Grażyna Światowy, Jolanta Tkaczyk, Robert Wolny, Patrycja Wyciszkiewicz-Zawadzka, Tomasz Zawadzki
Twórcy
Sumy twórców
23 autorów 1 redaktorów.
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-5746-2749 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów
0000-0002-5355-3237 5.6 40 ( 20 ) 1 1 40,00 1,0000 40,0000 Red. mon.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2020
Objętość
10 (arkuszy wydawniczych), 206 (stron).
Uwaga ogólna
Błędny zapis nazwiska w publikacji - jest: Białoskórski, powinno być: Białoskurski.
Finansowanie
Cechy publikacji
  • Monografia naukowa
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Poświadczenie recenzowania
W publikacji
Słowa kluczowe
Numery ISBN
978-83-208-2394-3 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne (Poziom 1 )
Wydawca
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Miejsce wydania
Warszawa
Rozdziały
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2020-09-19
PBN
Wyświetl
WorkId
24845

Abstrakt

pl

Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla studentów – jako materiał uzupełniający do zajęć dotyczących marketingu, zachowań konsumentów i badań marketingowych. Przedstawiono w niej wybrane problemy dotyczące potrzeb, preferencji, postaw, opinii i zachowań konsumentów oraz ich uwarunkowań i zróżnicowania na określonych rynkach (m.in. opieki zdrowotnej, usług przewozowych, piwa rzemieślniczego, e-usług) bądź w odniesieniu do określonych aspektów konsumpcji (m.in. konsumpcji etycznej, konsumpcjonizmu i indywidualizacji produktów) jako rezultatu zachodzących w otoczeniu przemian ilościowych, jakościowych i strukturalnych oraz działań marketingowych przedsiębiorstw

Lista publikacji