Trendy w zachowaniach konsumenckich a działania polskich firm na rzecz konsumentów
Rozdział
- publikacja recenzowana
- Tytuł
- Trendy w zachowaniach konsumenckich a działania polskich firm na rzecz konsumentów
- Odpowiedzialność
- Katarzyna Włodarczyk
- Twórcy
-
- Punktacja publikacji
-
Osoba |
Dysc. |
Pc |
k |
m |
P |
U |
Pu |
Opis |
0000-0002-6020-8378 |
5.6 |
20
|
1 |
1 |
20,00 |
1,0000 |
20,0000 |
aut. roz. |
- Gł. język publikacji
- Polski
- Data publikacji
- 2020
- Objętość
-
0,5 (arkuszy wydawniczych),
12 (stron).
- Uwaga ogólna
- Wersje językowe tytułu rozdziału: PL, EN. Język całości rozdziału: PL.
- Cechy publikacji
-
Z dokumentu źródłowego:
- Monografia naukowa
- Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
- Słowa kluczowe
-
- Dokument źródłowy
-
Kapitał ludzki w przedsiębiorstwie i gospodarce : problemy i wyzwania / pod red. naukową Ewy Mazur-Wierzbickiej i Patrycji Zwiech ; [autorzy Anna Szeląg-Sikorska, Zofia Gródek-Szostak, Joanna Stuglik, Małgorzata Gajowiak, Beata Skowron-Mielnik, Anna Wziątek-Staśko, Magdalena Kaczkowska-Serafińska, Teresa Myjak, Zofia Wyszkowska, Tomasz Ankiewicz, Irena Dudzik-Lewicka, Renata Jedlińska, Magdalena Suska, Beata Iwasieczko, Dagmara Lewicka, Krzysztof Dobrzanowski, Beata Chmielewiec, Aleksandra Zaleśna, Katarzyna Włodarczyk]. - Warszawa : Akademicka Oficyna Wydawnicza EXIT, 2020
Strony:
181-192
- Pobierz opis jako:
-
BibTeX,
RIS
- Data zgłoszenia do bazy Publi
- 2021-01-26
PBN
Wyświetl
- WorkId
- 26082
Lista publikacji