komunikacja marketingowa
Słowo kluczowe
- Słowo
- komunikacja marketingowa
- Język
- Polski
- Publikacji
- 27
Publikacje
- Artykuł Big data as a tool helpful in communication management / Agnieszka Smalec. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.5156-5165 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.293 2021
- Rozdział Big data in managing marketing communication / Agnieszka Smalec. - // W: The future of management : industry 4.0 and digitalization / scientific editors Piotr Buła, Bogdan Nogalski.. - Kraków : Jagiellonian University Press, 2020 2020
- Rozdział Neurosciene techniques in studying advertisements effectiveness : an experimental investigation / Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska. - // W: Sustainable economic development and advancing education excellence in the era of global pandemic : proceedings of the 36th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 4-5 November 2020, Granada, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2020 2020
- Artykuł Social media in the marketing communication of Polish banks / Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, Mariusz Woźniakowski. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 25 1, s.23-29 DOI: 10.18276/ejsm.2018.25-03 2018
- Artykuł Digitalizacja komunikacji marketingowej na rynku dóbr luksusowych / Agata Dziakowicz-Grudzień. // Handel Wewnętrzny. 2017, nr 2(367), s.82-93 2017
- Artykuł Formy aktywności sfery biznesu w komunikacji marketingowej z wykorzystaniem mediów społecznościowych na przykładzie Lenovo Polska / Justyna Kaźmierczak. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2017, nr 48/1, s.93-103 DOI: 10.18276/sip.2017.48/1-08 2017
- Artykuł Kampanie reklamowe w wybranych krajach : studium przypadku Toyoty = Advertising campaigns in selected countries : case study of Toyota / Agnieszka Smalec, Joanna Hernik. // Marketing i Rynek. 2017, nr 9, s.357-364 2017
- Artykuł Internet rzeczy - nowe oblicze komunikacji marketingowej? / Ewa Frąckiewicz. // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. 2016, t. 67 nr 2, s.143-149 2016
- Książka Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016 2016
- Książka Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : współczesne wyzwania komunikacji marketingowej : sfera publiczna i prywatna / [redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016 2016
- Rozdział Regional tourism product and its marketing communication / Agnieszka Smalec. - // W: Challengers for contemporary management / editor Natalia V. Trifonova, Janusz Teczke, Piotr Buła.. - Cracow : Cracow University of Economics, International Management Foundation, 2016 2016
- Artykuł Konsekwencje kształtowania przekazów reklamowych z wykorzystaniem technik manipulacji / Izabela Ostrowska. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2015, nr 37, s.133-143 2015
- Książka Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa z otoczeniem / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2015 2015
- Książka Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Komunikacja marketingowa w sferze publicznej i społecznej / redakcja naukowa Agnieszka Smalec. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2015 2015
- Artykuł Multiscreening as a way of reaching a consumer : idea and possibilities / Kamila Peszko. // Jagiellonian Journal of Management. 2015, t. 1 nr 4, s.339-351 DOI: 10.4467/2450114XJJM.15.023.4832 2015
- Rozdział The role of mobile devices in marketing communication with adolescent people : tha result from pilot study in Poland / Ewa Frąckiewicz, Aleksandra Grzesiuk. - // W: Book of abstracts : 12th International Circle Conference for Consumer Behaviour and Retailing Research, 8th-10th April, 2015 / organised by Universytet Szczeciński.. - Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2015 2015
- Rozdział CSR a komunikacja marketingowa : sposoby komunikacji i budowania wizerunku organizacji wdrażających i stosujących koncepcje CSR / Monika Hładki, Kamila Peszko. - // W: Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce : sektorowe studia przypadków / red. nauk. Jerzy Rossa, Małgorzata Chojnacka.. - Gorzów Wielkopolski : Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jakuba z Paradyża, 2014 2014
- Książka Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014 2014
- Artykuł System identyfikacji wizualnej jako element komunikacji marketingowej na przykładzie Szczecina / Agnieszka Smalec. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 8, s.682-687 2014
- Artykuł Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej samorządów / Agnieszka Smalec. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 4, s.334-340 2014
- Artykuł Komunikacja indywidualna i zadowolenie klienta jako wybrane elementy budowania relacji / Urszula Chrąchol. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 32, s.147-158 2013
- Rozdział Marketing communication channels used by local governments vs. tourists` expectations / Joanna Hernik, Agnieszka Smalec. - // W: The international conference in economics and administration : ICEA-FAA 2013, Bucharest, June 7-8th, 2013 / ed. Elena Druica.. - Bucharest : University of Bucharest. The Faculty of Business and Administration, 2013 2013
- Książka Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych / [red. nauk. Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013 2013
- Książka Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013 2013
- Artykuł Społeczność internetowa jako odbiorca komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego / Agnieszka Smalec. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 29, s.159-171 2013
- Artykuł Współczesne formy i środki marketingowej komunikacji szkół wyższych z rynkiem / Hanna Hall, Kamila Peszko. // Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. 2013, t. 24, s.179-192 2013
- Artykuł Zarządzanie relacjami z klientem jako kluczowe narzędzie kontaktu banku z usługobiorcami / Józef Perenc. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 31, s.471-484 2013
Lista słów kluczowych