Bibliografia US
Komunikacja indywidualna i zadowolenie klienta jako wybrane elementy budowania relacji
Artykuł
- publikacja recenzowana
Tytuł
Komunikacja indywidualna i zadowolenie klienta jako wybrane elementy budowania relacji
Odpowiedzialność
Urszula Chrąchol
Twórcy
Chrąchol-Barczyk Urszula
( Autor
)
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług ,
Katedra Logistyki
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2013
Objętość
1 (arkuszy wydawniczych),
12 (stron).
Adres URL
http://www.wzieu.pl/zn/777/ZN_777.pdf
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Uwaga ogólna
Tytuł tego numeru czasopisma : Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
Cechy publikacji
Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
(
ISSN 1509-0507
eISSN 2353-2874
)
Kraj wydania: Polska
Zeszyt:
zeszyt 32
Strony: 147-158
Pobierz opis jako:
BibTeX ,
RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-03-21
WorkId
11763
Lista publikacji