Zarządzanie relacjami z klientem jako kluczowe narzędzie kontaktu banku z usługobiorcami

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Zarządzanie relacjami z klientem jako kluczowe narzędzie kontaktu banku z usługobiorcami
Odpowiedzialność
Józef Perenc
Twórcy
  • Perenc Józef ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2013
Objętość
0,75 (arkuszy wydawniczych), 14 (stron).
Adres URL
http://www.wzieu.pl/zn/776/ZN_776.pdf
Uwaga ogólna
Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wybrane aspekty marketingu w handlu i usługach / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
( ISSN 1509-0507 eISSN 2353-2874 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 31
Strony: 471-484
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-02-18
WorkId
11584

Lista publikacji