Konsekwencje kształtowania przekazów reklamowych z wykorzystaniem technik manipulacji

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Konsekwencje kształtowania przekazów reklamowych z wykorzystaniem technik manipulacji
Odpowiedzialność
Izabela Ostrowska
Twórcy
  • Ostrowska Izabela ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2015
Objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych), 11 (stron).
Adres URL
http://www.wzieu.pl/zn/850/ZN_850.pdf
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Uwaga ogólna
Tytuł tego numeru czasopisma : Zmiany koncepcji zarządzania, finansów, marketingu w organizacjach w gospodarce opartej na usługach / [redaktorzy naukowi Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska].
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
( ISSN 1509-0507 eISSN 2353-2874 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 37
Strony: 133-143
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-03-22
WorkId
11762

Lista publikacji