Wszystkie publikacje twórcy

  1. Characteristic and typology of crowd motivators to crowsourcing platform contribution / Anna Szwajlik. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/2 no. 3, s.445-451 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/2-54 (WorkId 22474)
  2. Consumer behaviour of "Young Adults" as a determinant of the development of product innovation / Anna Szwajlik. // Journal of Emerging Trends in Marketing and Management. 2019, vol. no 1, s.63-71 (WorkId 23850)
  3. Creative consumer values in the process of developing product innovation / Anna Szwajlik. // Annals of Marketing Management & Economics : international journal. 2016, vol 2 no. 2, s.121-131 (WorkId 13444)
  4. Crowdsourcing as a challenge for advertising agencies in the creative service market / Anna Szwajlik. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 26 2, s.257-263 DOI: 10.18276/ejsm.2018.26-32 (WorkId 19001)
  5. Crowdsourcing platforms as virtual organizations : implications for contributors / Anna Szwajlik. // Scientific Journal of the Military University of Land Forces. 2020, Vol. 52 No.1(195), s.200-208 DOI: 10.5604/01.3001.0014.0274 (WorkId 24193)
  6. Developing activities in social media and their functions illustrated with an example of companies from the ICT sector / Kamila Słupińska, Anna Szwajlik. // Journal of Emerging Trends in Marketing and Management. 2018, vol. 1 no. 1, s.69-78 (WorkId 19967)
  7. Employee engagement level in ICT organizations as a barrier to the use of social media functions / Kamila Słupińska, Anna Szwajlik, Urszula Chrąchol-Barczyk. // European Research Studies Journal. 2020, vol. 23 special issue 2, s.362-375 DOI: 10.35808/ersj/1829 (WorkId 26184)
  8. Identification and verification of the key methodology elements of measuring digital competences of ICT companies' customers / Anna Szwajlik. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.3848-3855 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.159 (WorkId 27988)
  9. IT software purchase decisions in terms of business customer experience / Anna Szwajlik. // Human Technology. 2023, , s.207-219 DOI: 10.14254/1795-6889.2023.19-2.4 (WorkId 34910)
  10. Jakościowe metody badawcze w procesie rozwoju innowacji produktowej a możliwości wykorzystania mediów społecznościowych / Kamila Słupińska (Peszko), Anna Szwajlik. // Studia Oeconomica Posnaniensia. 2018, vol. 6 no. 5, s.90-103 DOI: 10.18559/SOEP.2018.5.7 (WorkId 19287)
  11. Rozwój innowacji produktowych : rola konsumenta / Anna Szwajlik. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2017, nr 48/3, s.61-73 DOI: 10.18276/sip.2017.48/3-05 (WorkId 17004)
  12. Selected areas and methods of applying the concept of working consumer at a company / Anna Szwajlik. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 25 1, s.311-317 DOI: 10.18276/ejsm.2018.25-38 (WorkId 19654)
  13. The use of consumer voice in the process of service innovation creation / Anna Szwajlik, Leszek Gracz. // European Journal of Service Management. 2017, Vol. 21 1, s.59-66 DOI: 10.18276/ejsm.2017.21-08 (WorkId 14649)
  14. The use of social media in employer branding in the light of the research on the ICT sector enterprises / Anna Szwajlik. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.493-498 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-59 (WorkId 22270)
  15. Usługi profesjonalne w organizacjach klastrowych / Magdalena Małachowska, Anna Szwajlik. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 28, s.197-206 (WorkId 13211)
  16. Value of crowdsourcing in the development process of product innovations / Anna Szwajlik. // Scientific Journal of the Military University of Land Forces. 2018, vol. 50 no. 4 (190), s.171-183 DOI: 10.5604/01.3001.0013.0732 (WorkId 22854)
  17. Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych / Anna Szwajlik, Kamila Słupińska (Peszko). // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2017, nr 1 (47), s.363-372 (WorkId 15995)
  18. Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016 (WorkId 752)
  19. Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 18314)
  20. Rewolucja 4.0 : nowe technologie w marketingu / redakcja naukowa Magdalena Kowalska, Anna Szwajlik ; [autorzy Marta Brzozowska, Danuta Janczewska, Katarzyna Kolasińska-Morawska, Agnieszka Dejnaka, Marcin Gębarowski, Magdalena Grębosz-Krawczyk, Marzena Lemanowicz, Anna Łaszkiewicz, Bartosz Mazurkiewicz, Jolanta Mazur, Piotr Zaborek, Mirosław Pacut, Katarzyna Sanak-Kosmowska, Anna Szwajlik, Joanna Wyrwisz]. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2020 (WorkId 25687)
  21. Współczesne dylematy ekonomiczne / [redakcja naukowa Anna Szwajlik ; autorzy: Michał Bronk, Piotr Niedzielski, Marcin Chojnowski, Paweł Ogrodnik, Urszula Chrąchol-Barczyk, Przemysław Łagodzki, Przemysław Łagodzki, Krzysztof Małachowski, Alji Maow, Alicja Matkowska, Tomasz Norek, Szymon Owsianowski, Piotr Piotrowicz, Anna Szwajlik, Maciej Trzeciak]. - Szczecin : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział w Szczecinie, 2016 (WorkId 1000)
  22. Zarządzanie projektem badawczym / redakcja naukowa Joanna Rzempała, Magdalena Pieńkos, Tomasz Leśniowski ; [zespół autorów Agata Mesjasz-Lech, Marlena Grabowska, Barbara Grabińska, Konrad Grabiński, Grażyna Trzpiot, Dominik Krężołek, Justyna Majewska, Sebastian Twaróg, Joanna Rzempała, Katarzyna Zioło, Anna Szwajlik, Andrzej Masiarek]. - Kraków : [Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Dział Obsługi Projektów Unijnych], 2015 (WorkId 962)
  23. [Aspekty prawne komercjalizacji] : komercjalizacja projektu badawczego / Anna Szwajlik. - // W: Zarządzanie projektem badawczym / redakcja naukowa Joanna Rzempała, Magdalena Pieńkos, Tomasz Leśniowski ; [zespół autorów Agata Mesjasz-Lech, Marlena Grabowska, Barbara Grabińska, Konrad Grabiński, Grażyna Trzpiot, Dominik Krężołek, Justyna Majewska, Sebastian Twaróg, Joanna Rzempała, Katarzyna Zioło, Anna Szwajlik, Andrzej Masiarek]. - Kraków : [Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Dział Obsługi Projektów Unijnych], 2015 (WorkId 4729)
  24. [Legal aspects of commercialization] : commercialization of research project / Anna Szwajlik. - // W: Research project management / scientific editors Joanna Rzempała, Magdalena Pieńkos, Tomasz Leśniowski ; [authors Agata Mesjasz-Lech, Marlena Grabowska, Barbara Grabińska, Konrad Grabiński, Grażyna Trzpiot, Dominik Krężołek, Justyna Majewska, Sebastian Twaróg, Joanna Rzempała, Katarzyna Zioło, Anna Szwajlik, Andrzej Masiarek].. - Cracow : [Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Dział Obsługi Projektów Unijnych, 2015 (WorkId 4730)
  25. Całościowy program marketingowy / Anna Szwajlik. - // W: Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016 (WorkId 5617)
  26. Innowacje popytowe : koncepcje włączenia konsumentów w proces rozwoju / Anna Szwajlik. - // W: Współczesne dylematy ekonomiczne / [redakcja naukowa Anna Szwajlik ; autorzy: Michał Bronk, Piotr Niedzielski, Marcin Chojnowski, Paweł Ogrodnik, Urszula Chrąchol-Barczyk, Przemysław Łagodzki, Przemysław Łagodzki, Krzysztof Małachowski, Alji Maow, Alicja Matkowska, Tomasz Norek, Szymon Owsianowski, Piotr Piotrowicz, Anna Szwajlik, Maciej Trzeciak]. - Szczecin : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział w Szczecinie, 2016 (WorkId 7881)
  27. Konsument jako podmiot rynku usług / Anna Szwajlik. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 (WorkId 4726)
  28. Korzyści oraz bariery wykorzystania mediów społecznościowych w procesie rozwoju nowego produktu na przykładzie przedsiębiorstw sektora ICT / Anna Szwajlik. - // W: Rewolucja 4.0 : nowe technologie w marketingu / redakcja naukowa Magdalena Kowalska, Anna Szwajlik ; [autorzy Marta Brzozowska, Danuta Janczewska, Katarzyna Kolasińska-Morawska, Agnieszka Dejnaka, Marcin Gębarowski, Magdalena Grębosz-Krawczyk, Marzena Lemanowicz, Anna Łaszkiewicz, Bartosz Mazurkiewicz, Jolanta Mazur, Piotr Zaborek, Mirosław Pacut, Katarzyna Sanak-Kosmowska, Anna Szwajlik, Joanna Wyrwisz]. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2020 (WorkId 26074)
  29. Marketing approach toward the process of product innovation development / Anna Szwajlik. - // W: Modern conditions of development : economics and management / editors: Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół. - Celje : University of Maribor, 2016 (WorkId 7234)
  30. Segmentacja i pozycjonowanie usług logistycznych / Anna Szwajlik. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 14670)
  31. The characteristics of the key elements of crowdsourcing in the core areas of social-economic activity / Anna Szwajlik. - // W: Contemporary economic challenges : changes and directions of development / Aneta Sokół, Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, Anna Drab-Kurowska (eds.). - Aachen : Shaker Verlag GmbH, 2017 (WorkId 18061)
  32. The importance of the consumer and cooporation models in the process of innovation creation / Anna Szwajlik. - // W: Modern processes of economic development economics and law / editors Irena Figurska, Ellena Shevtscova, Aneta Sokół. - Aachen : 2017 : Shaker Verlag GmbH, 2017 (WorkId 18215)
  33. The importance of the relation between knowledge sources frequency use and the level of customer knowledge utilisation in the ICT sector new product development process / Anna Szwajlik. - // W: Innovation management and information technology impact on global economy in the era of pandemic : proceedings of the 37th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 30-31 May 2021, Cordoba, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2021 (WorkId 28035)
  34. Zmiany w procesie rozwoju innowacji produktowych w aspekcie zaangażowania konsumenta na przykładzie systemu Stage Gate / Anna Szwajlik. - // W: Mikro i makro aspekty gospodarowania / red. nauk. Katarzyna Włodarczyk. - Szczecin : volumina.pl Daniel Krzanowski, 2017 (WorkId 17271)