Korzyści oraz bariery wykorzystania mediów społecznościowych w procesie rozwoju nowego produktu na przykładzie przedsiębiorstw sektora ICT
Rozdział
- publikacja recenzowana
- Tytuł
- Korzyści oraz bariery wykorzystania mediów społecznościowych w procesie rozwoju nowego produktu na przykładzie przedsiębiorstw sektora ICT
- Odpowiedzialność
- Anna Szwajlik
- Twórcy
-
-
Szwajlik Anna
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Instytut Zarządzania
- Punktacja publikacji
-
Osoba |
Dysc. |
Pc |
k |
m |
P |
U |
Pu |
Opis |
0000-0002-8972-2020 |
5.6 |
20
|
1 |
1 |
20,00 |
1,0000 |
20,0000 |
aut. roz. |
- Gł. język publikacji
- Polski
- Data publikacji
- 2020
- Objętość
-
11 (stron).
- Szacowana objętość
- 0,69 (arkuszy wydawniczych)
- Cechy publikacji
-
Z dokumentu źródłowego:
- Monografia naukowa
- Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
- Słowa kluczowe
-
- Dokument źródłowy
-
Rewolucja 4.0 : nowe technologie w marketingu / redakcja naukowa Magdalena Kowalska, Anna Szwajlik ; [autorzy Marta Brzozowska, Danuta Janczewska, Katarzyna Kolasińska-Morawska, Agnieszka Dejnaka, Marcin Gębarowski, Magdalena Grębosz-Krawczyk, Marzena Lemanowicz, Anna Łaszkiewicz, Bartosz Mazurkiewicz, Jolanta Mazur, Piotr Zaborek, Mirosław Pacut, Katarzyna Sanak-Kosmowska, Anna Szwajlik, Joanna Wyrwisz]. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2020
Strony:
111-121
- Pobierz opis jako:
-
BibTeX,
RIS
- Data zgłoszenia do bazy Publi
- 2021-02-01
PBN
Wyświetl
- WorkId
- 26074
Lista publikacji