Korzyści oraz bariery wykorzystania mediów społecznościowych w procesie rozwoju nowego produktu na przykładzie przedsiębiorstw sektora ICT

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Korzyści oraz bariery wykorzystania mediów społecznościowych w procesie rozwoju nowego produktu na przykładzie przedsiębiorstw sektora ICT
Odpowiedzialność
Anna Szwajlik
Twórcy
  • Szwajlik Anna ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Zarządzania
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-8972-2020 5.6 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2020
Objętość
11 (stron).
Szacowana objętość
0,69 (arkuszy wydawniczych)
Cechy publikacji

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Rewolucja 4.0 : nowe technologie w marketingu / redakcja naukowa Magdalena Kowalska, Anna Szwajlik ; [autorzy Marta Brzozowska, Danuta Janczewska, Katarzyna Kolasińska-Morawska, Agnieszka Dejnaka, Marcin Gębarowski, Magdalena Grębosz-Krawczyk, Marzena Lemanowicz, Anna Łaszkiewicz, Bartosz Mazurkiewicz, Jolanta Mazur, Piotr Zaborek, Mirosław Pacut, Katarzyna Sanak-Kosmowska, Anna Szwajlik, Joanna Wyrwisz]. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2020
Strony: 111-121
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-02-01
PBN
Wyświetl
WorkId
26074

Lista publikacji