badania marketingowe
Słowo kluczowe
- Słowo
- badania marketingowe
- Język
- Polski
- Publikacji
- 22
Publikacje
- Rozdział Zainteresowania polskich naukowców w świetle konferencji wrocławskich na temat badań marketingowych z lat 2004 - 2022 : bibliometryczna analiza graficzna / Ewa Frąckiewicz, Radosław Mącik. - // W: Konsument i rynek: badania marketingowe, strategie i działania marketingowe : Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr. hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej / pod redakcją Magdaleny Sobocińskiej. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2023 DOI: 10.15611/2023.65.7.17 2023
- Artykuł Academic research on marketing in Central and Eastern Europe : a comparative analysis of scholarly papers published in Polish versus international journals / Malgorzata Karpinska-Krakowiak, Edyta Rudawska, Barbara Mróz-Gorgoń, Łukasz Skowron. // European Research Studies Journal. 2021, vol. 24 special issue 2, s.198-209 DOI: 10.35808/ersj/2218 2021
- Rozdział Braki odpowiedzi i ważenie próby / Urszula Gierałtowska, Ewa Putek-Szeląg. - // W: Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych : podejścia ilościowe, jakościowe i mieszane / pod redakcją naukową Małgorzaty Rószkiewicz, Krystyny Mazurek-Łopacińskiej, Adama Sagana.. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecinskiego, 2021 2021
- Rozdział Dobór próby w badaniach mieszanych / Krzysztof Błoński. - // W: Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych : podejścia ilościowe, jakościowe i mieszane / pod redakcją naukową Małgorzaty Rószkiewicz, Krystyny Mazurek-Łopacińskiej, Adama Sagana.. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecinskiego, 2021 2021
- Artykuł Metody badań innowacji ze szczególnym uwzględnieniem innowacji marketingowych / Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2018, nr 52/2, s.155-166 DOI: 10.18276/SIP.2018.52/2-11 2018
- Rozdział Badania marketingowe w przedsiębiorstwie logistycznym / Monika Spychalska-Wojtkiewicz. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 2017
- Książka Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 2017
- Rozdział Neuromarketing : metody neuronauki poznawczej stosowane w badaniach marketingowych / Barbara Wąsikowska. - // W: Interdyscyplinarność w naukach ekonomicznych : zastosowanie metod i technik neuronauki poznawczej oraz modeli kognitywistyki / red. Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska, Maciej Witek. - Warszawa : CeDeWu Sp. z o.o, 2017 2017
- Rozdział Badania marketingowe : źródło informacji o rynku / Leszek Gracz. - // W: Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016 2016
- Artykuł Badania marketingowe w kontekście możliwości ich wykorzystania na potrzeby komunikacji w sektorze publicznym / Magdalena Kalińska-Kula, Agnieszka Smalec. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2016, nr 460, s.254-266 DOI: 10.15611/pn.2016.460.23 2016
- Książka Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016 2016
- Artykuł Refleksje nad metodami badań w obszarze promocji SMS-owej wśród pokolenia Z / Ewa Frąckiewicz, Aleksandra Grzesiak. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2016, nr 459, s.204-213 DOI: 10.15611/pn.2016.459.19 2016
- Rozdział The study of advertising content with application of EEG / Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska. - // W: Selected issues in experimental economics : proceedings of the 2015 Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) Conference / ed. by Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska. - Cham : Springer International Publishing, 2016 DOI: 10.1007/978-3-319-28419-4_21 2016
- Artykuł Eye tracking w badaniach marketingowych / Barbara Wąsikowska. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2015, nr 36, s.177-192 DOI: 10.18276/si.2015.36-13 2015
- Książka Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; red. tematyczny Leszek Gracz ; red. statystyczny Rafał Klóska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014 2014
- Artykuł Masowa indywidualizacja w marketingu relacji - obszary badań marketingowych / Edyta Rudawska. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2014, nr 337, s.60-67 2014
- Artykuł Metody badań marketingowych na rynku dóbr luksusowych / Dziakowicz, Agata. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2014, nr 336, s.224-232 2014
- Artykuł Triangulacja jako strategia metodologiczna wykorzystywana w badaniach marketingowych / Agata Dziakowicz. // Handel Wewnętrzny. 2014, nr 1 T.2, s.35-45 2014
- Artykuł Wykorzystanie metod wielowymiarowych do analizowania związku między emocjami a satysfakcją klienta / Krzysztof Błoński. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2014, nr 336, s.99-109 2014
- Artykuł Comparison between the traditional approaches to study consumer behaviour and Multi Agent Based Simulation (MABS) / Fatimah Furaiji, Małgorzata Łatuszyńska. // Journal of Al-Quadisiyah for Computer Science and Mathematics. 2013, vol. 5 no. 1, s.1-16 2013
- Artykuł Metody symulacji komputerowej w badaniach marketingowych / Małgorzata Łatuszyńska, Agata Wawrzyniak. // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. 2013, nr 10, s.462-474 2013
- Artykuł Ocena dostępności do usług transportu regionalnego przez mieszkańców regionu / Genowefa Kondraciuk-Gabryś, Tomasz Kwarciński. // Problemy Transportu i Logistyki. 2013, nr 24, s.75-93 2013
Lista słów kluczowych