Neuromarketing : metody neuronauki poznawczej stosowane w badaniach marketingowych

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Neuromarketing
Podtytuł
metody neuronauki poznawczej stosowane w badaniach marketingowych
Odpowiedzialność
Barbara Wąsikowska
Twórcy
  • Wąsikowska Barbara ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Modelowania i Symulacji Procesów Gospodarczych
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-2075-9076 5.1 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2017
Objętość
0,9 (arkuszy wydawniczych), 14 (stron).
Cechy publikacji

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Interdyscyplinarność w naukach ekonomicznych : zastosowanie metod i technik neuronauki poznawczej oraz modeli kognitywistyki / red. Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska, Maciej Witek. - Warszawa : CeDeWu Sp. z o.o, 2017
Strony: 79-92
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-01-18
PBN
Wyświetl
WorkId
16877

Lista publikacji