Eye tracking w badaniach marketingowych

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Eye tracking w badaniach marketingowych
Odpowiedzialność
Barbara Wąsikowska
Twórcy
  • Wąsikowska Barbara ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Modelowania i Symulacji Procesów Gospodarczych
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2015
Objętość
16 (stron).
Szacowana objętość
1 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.18276/si.2015.36-13
Adres URL
http://wneiz.pl/nauka_wneiz/studia_inf/36-2015/si-36-177.pdf
Uwaga ogólna
Tytuł tego numeru czasopisma : Zastosowania informatyki w gospodarce oraz społeczeństwie informacyjnym / [redaktorzy naukowi Agnieszka Szewczyk, Grzegorz Wojarnik].
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński
( ISSN 0867-1753 eISSN 2300-410X )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 36
Strony: 177-192
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-01-30
WorkId
10951

Lista publikacji