The study of advertising content with application of EEG

Rozdział - publikacja nierecenzowana


Tytuł
The study of advertising content with application of EEG
Odpowiedzialność
Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska
Twórcy
  • Wawrzyniak Agata ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Modelowania i Symulacji Procesów Gospodarczych
  • Wąsikowska Barbara ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Modelowania i Symulacji Procesów Gospodarczych
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2016
Objętość
21 (stron).
Szacowana objętość
1,31 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.1007/978-3-319-28419-4_21
Uwaga ogólna
Materials of the 2015 Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) Conference.
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
  • Publikacja konferencyjna
Dane konferencji
Dane konferencji dokumentu źródłowego
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Selected issues in experimental economics : proceedings of the 2015 Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) Conference / ed. by Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska. - Cham : Springer International Publishing, 2016
Strony: 333-353
Seria: Springer Proceedings in Business and Economics 2198-7246 ;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-03-31
WorkId
4757

Lista publikacji