The study of advertising content with application of EEG
Rozdział - publikacja nierecenzowana
- Tytuł
- The study of advertising content with application of EEG
- Odpowiedzialność
- Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska
- Twórcy
-
-
Wawrzyniak Agata
( Autor
)
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Modelowania i Symulacji Procesów Gospodarczych -
Wąsikowska Barbara
( Autor
)
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Modelowania i Symulacji Procesów Gospodarczych
-
Wawrzyniak Agata
( Autor
)
- Gł. język publikacji
- Angielski (English)
- Data publikacji
- 2016
- Objętość
- 21 (stron).
- Szacowana objętość
- 1,31 (arkuszy wydawniczych)
- Identyfikator DOI
- 10.1007/978-3-319-28419-4_21
- Uwaga ogólna
- Materials of the 2015 Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) Conference.
- Cechy publikacji
-
- Publikacja konferencyjna
Z dokumentu źródłowego:
- Monografia naukowa
- Publikacja konferencyjna
- Dane konferencji
-
- Metody Komputerowe w Ekonomii Eksperymentalnej (Computational Methods in Experimental Economics) Międzyzdroje Polska 2015-09-17 - 2015-09-19 , Indeksowana w Scopus , Indeksowana w Web of Science
- Dane konferencji dokumentu źródłowego
-
- Metody Komputerowe w Ekonomii Eksperymentalnej (Computational Methods in Experimental Economics) Międzyzdroje Polska 2015-09-17 - 2015-09-19 , Indeksowana w Scopus , Indeksowana w Web of Science
- Słowa kluczowe
- Dokument źródłowy
-
Selected issues in experimental economics : proceedings of the 2015 Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) Conference / ed. by Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska. - Cham : Springer International Publishing, 2016
Strony: 333-353
Seria: Springer Proceedings in Business and Economics 2198-7246 ;