Wykorzystanie metod wielowymiarowych do analizowania związku między emocjami a satysfakcją klienta

Artykuł - publikacja nierecenzowana


Tytuł
Wykorzystanie metod wielowymiarowych do analizowania związku między emocjami a satysfakcją klienta
Odpowiedzialność
Krzysztof Błoński
Twórcy
  • Błoński Krzysztof ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Marketingu
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2014
Objętość
11 (stron).
Szacowana objętość
0,69 (arkuszy wydawniczych)
Uwaga ogólna
Tyt. nr 336: Badania marketingowe - nowe podejścia oraz metody na współczesnym rynku / Red.K.Mazurek-Łopacińska, M. Sobocińska
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Czasopismo
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
( ISSN 1899-3192 eISSN 2392-0041 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 336
Strony: 99-109
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2015-01-19
WorkId
9561

Lista publikacji