Masowa indywidualizacja w marketingu relacji - obszary badań marketingowych

Artykuł - publikacja nierecenzowana


Tytuł
Masowa indywidualizacja w marketingu relacji - obszary badań marketingowych
Odpowiedzialność
Edyta Rudawska
Twórcy
  • Rudawska Edyta ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Marketingu
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2014
Objętość
8 (stron).
Szacowana objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych)
Uwaga ogólna
Tyt. nr 337: Badania marketingowe - kontekst funkcjonowania przedsiębiorstw i sieci organizacyjnych / Red.K.Mazurek-Łopacińska, M. Sobocińska
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Czasopismo
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
( ISSN 1899-3192 eISSN 2392-0041 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 337
Strony: 60-67
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2014-12-01
WorkId
9554

Lista publikacji