Metody symulacji komputerowej w badaniach marketingowych

Artykuł - publikacja nierecenzowana


Tytuł
Metody symulacji komputerowej w badaniach marketingowych
Odpowiedzialność
Małgorzata Łatuszyńska, Agata Wawrzyniak
Twórcy
  • Łatuszyńska Małgorzata ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Modelowania i Symulacji Procesów Gospodarczych
  • Wawrzyniak Agata ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Modelowania i Symulacji Procesów Gospodarczych
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2013
Objętość
13 (stron).
Szacowana objętość
0,81 (arkuszy wydawniczych)
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
( ISSN 2081-3430 eISSN 2544-0640 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 10
Strony: 462-474
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2014-02-26
WorkId
8886

Lista publikacji