Metody symulacji komputerowej w badaniach marketingowych
Artykuł
- publikacja nierecenzowana
Tytuł
Metody symulacji komputerowej w badaniach marketingowych
Odpowiedzialność
Małgorzata Łatuszyńska, Agata Wawrzyniak
Twórcy
Łatuszyńska Małgorzata
( Autor
)
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Modelowania i Symulacji Procesów Gospodarczych
Wawrzyniak Agata
( Autor
)
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Modelowania i Symulacji Procesów Gospodarczych