orientacja marketingowa
Słowo kluczowe
- Słowo
- orientacja marketingowa
- Język
- Polski
- Publikacji
- 12
Publikacje
- Artykuł Does marketing orientation impact the innovation activity of R&D departments influenced by user-driven innovation? The correspondence analysis / Katarzyna Szopik-Depczyńska, Izabela Dembińska, Agnieszka Barczak, Krzysztof Szczepaniak, Jim Secka, Giuseppe Ioppolo. // European Journal of Innovation Managemen. 2023, DOI: 10.1108/EJIM-03-2023-0196 2023
- Artykuł Analiza czynników wpływających na orientację marketingową touroperatorów / Marcin Hundert. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2017, nr 473, s.237-246 DOI: 10.15611/pn.2017.473.21 2017
- Artykuł Koncepcja orientacji marketingowej touroperatorów / Aleksander Panasiuk. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2017, nr 473, s.399-409 DOI: 10.15611/pn.2017.473.37 2017
- Rozdział Koncepcja pomiaru orientacji marketingowej na rynku touropertorskim / Agnieszka Sawińska, Aleksander Panasiuk, Marcin Hundert. - // W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 2017
- Artykuł Orientacja marketingowa biur podróży w Polsce / Agnieszka Sawińska. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2017, nr 473, s.507-518 DOI: 10.15611/pn.2017.473.47 2017
- Książka Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 2017
- Rozdział Stymulowanie orientacji marketingowej touroperatorów w aspekcie regulacji rynku / Marcin Hundert, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz. - // W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 2017
- Rozdział System regulacji rynku touroperatorskiego w wybranych krajach europejskich / Anna Tokarz-Kocik, Michalska-Harasimiuk Karolina, Panasiuk Aleksander, Pawlicz Adam, Wolna-Samulak Aneta. - // W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 2017
- Rozdział Teoretyczne aspekty orientacji marketingowej / Marcin Hundert, Katarzyna Orfin-Tomaszewska, Aleksander Panasiuk, Agnieszka Sawińska. - // W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 2017
- Rozdział Touroperatorzy na rynku usług turystycznych / Marta Sidorkiewicz, Aleksander Panasiuk, Adrianna Wolska, Karolina Michalska-Harasimiuk, Beata Meyer. - // W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 2017
- Rozdział Konsument na rynku usług administracji publicznej / Agnieszka Smalec. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 2015
- Rozdział Travel agencies' marketing orientation with reference to a 50+ consumer / Agnieszka Sawińska. - // W: Sustainable tourism, economic development and quality life : [conference proceedings] : 3rd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015, 13-16 May 2015, Opatija, Croatia / [editors in chief Sandra Janković, Dora Smolčić Jurdana].. - Opatija : University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, cop, 2015 2015
Lista słów kluczowych