Orientacja marketingowa biur podróży w Polsce

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Orientacja marketingowa biur podróży w Polsce
Odpowiedzialność
Agnieszka Sawińska
Twórcy
  • Sawińska Agnieszka ( Autor ) 5.2
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Zarządzania Turystyką - Zakład Gospodarki Turystycznej i Uzdrowiskowej
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-9745-3628 5.2 10 1 1 10,00 1,0000 10,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2017
Objętość
0,6 (arkuszy wydawniczych), 12 (stron).
Identyfikator DOI
10.15611/pn.2017.473.47
Adres URL
http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/info?forceRequestHandlerId=true&mimetype=application/pdf&sec=false&handler=pdf_browser&content_url=/Content/37551/Sawinska_Orientacja_Marketingowa_Biur_Podrozy_w_Polsce_2017.pdf
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Uwaga ogólna
Publikacja udostępniona na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska (CC BY-NC-ND 3.0 PL).
Uwaga ogólna
Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : przedsiębiorstwo, samorząd, współpraca / redaktorzy tematyczni Andrzej Rapacz, Piotr Gryszel.
Uwaga ogólna
ISBN 978-83-7695-658-9.
Uwaga ogólna
Materiały konf.: VII Konferencja Naukowo-Branżowa "Gospodarka turystyczna w regionie", odbywająca się 22-23 maja 2017 r. w Łomnicy.
Uwaga ogólna
Księga pamiątkowa dedykowana Andrzejowi Rapaczowi.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
( ISSN 1899-3192 eISSN 2392-0041 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 473
Strony: 507-518
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-03-29
PBN
Wyświetl
WorkId
18081

Lista publikacji