Does marketing orientation impact the innovation activity of R&D departments influenced by user-driven innovation? The correspondence analysis

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Does marketing orientation impact the innovation activity of R&D departments influenced by user-driven innovation? The correspondence analysis
Odpowiedzialność
Katarzyna Szopik-Depczyńska, Izabela Dembińska, Agnieszka Barczak, Krzysztof Szczepaniak, Jim Secka, Giuseppe Ioppolo
Twórcy
Sumy twórców
6 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-3054-0660 Nie spełnia wymogów: art. Nieostateczna forma wydania
0000-0001-7618-0018 Nie spełnia wymogów: art. Nieostateczna forma wydania
0009-0007-0913-4477 Nie spełnia wymogów: art. Nieostateczna forma wydania
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2023
Szacowana objętość
0 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.1108/EJIM-03-2023-0196
Adres URL
https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/EJIM-03-2023-0196/full/html
Adres URL
https://www.emerald.com/insight/publication/issn/1460-1060
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • Nieostateczna forma wydania
Słowa kluczowe
Czasopismo
European Journal of Innovation Managemen
( ISSN 1460-1060 )
Kraj wydania: Wielka Brytania (Y Deyrnas Unedig)
Zeszyt: zeszyt ahead-of-print no
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2023-12-28
WorkId
35649

Lista publikacji