Does marketing orientation impact the innovation activity of R&D departments influenced by user-driven innovation? The correspondence analysis
Artykuł - publikacja recenzowana
- Tytuł
- Does marketing orientation impact the innovation activity of R&D departments influenced by user-driven innovation? The correspondence analysis
- Odpowiedzialność
- Katarzyna Szopik-Depczyńska, Izabela Dembińska, Agnieszka Barczak, Krzysztof Szczepaniak, Jim Secka, Giuseppe Ioppolo
- Twórcy
-
-
Szopik-Depczyńska Katarzyna
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy :Instytut Zarządzania -
Dembińska Izabela
( Autor
)
-
Barczak Agnieszka
( Autor
)
-
Szczepaniak Krzysztof
( Autor
)
-
Secka Jim
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy :Szkoła Doktorska US -
Ioppolo Giuseppe
( Autor
)
-
Szopik-Depczyńska Katarzyna
( Autor
)
5.6
- Sumy twórców
- 6 autorów
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis 0000-0002-3054-0660 Nie spełnia wymogów: art. Nieostateczna forma wydania 0000-0001-7618-0018 Nie spełnia wymogów: art. Nieostateczna forma wydania 0009-0007-0913-4477 Nie spełnia wymogów: art. Nieostateczna forma wydania - Gł. język publikacji
- Angielski (English)
- Data publikacji
- 2023
- Szacowana objętość
- 0 (arkuszy wydawniczych)
- Identyfikator DOI
- 10.1108/EJIM-03-2023-0196
- Adres URL
- https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/EJIM-03-2023-0196/full/html
- Adres URL
- https://www.emerald.com/insight/publication/issn/1460-1060
- Cechy publikacji
-
- Oryginalny artykuł naukowy
- Nieostateczna forma wydania
- Słowa kluczowe
- Czasopismo
-
European Journal of Innovation Managemen
( ISSN 1460-1060 )
Kraj wydania: Wielka Brytania (Y Deyrnas Unedig)
Zeszyt: zeszyt ahead-of-print no