Koncepcja pomiaru orientacji marketingowej na rynku touropertorskim

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Koncepcja pomiaru orientacji marketingowej na rynku touropertorskim
Odpowiedzialność
Agnieszka Sawińska, Aleksander Panasiuk, Marcin Hundert
Twórcy
  • Sawińska Agnieszka ( Autor ) 5.2
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Zarządzania Turystyką - Zakład Gospodarki Turystycznej i Uzdrowiskowej
  • Panasiuk Aleksander ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Zarządzania Turystyką
  • Hundert Marcin ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Metod Ilościowych
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-9745-3628 5.2 20 1 3 11,55 0,5774 11,5480 aut. roz.
Brak ORCID Brak deklaracji dyscypliny
0000-0003-2495-3407 Brak deklaracji dyscypliny
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2017
Objętość
0,8 (arkuszy wydawniczych), 16 (stron).
Cechy publikacji

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017
Strony: 131-146
Seria: Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński t. (1047) 973;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-08-24
PBN
Wyświetl
WorkId
15348

Lista publikacji