Analiza czynników wpływających na orientację marketingową touroperatorów

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Analiza czynników wpływających na orientację marketingową touroperatorów
Odpowiedzialność
Marcin Hundert
Twórcy
  • Hundert Marcin ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Metod Ilościowych
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-2495-3407 Brak deklaracji dyscypliny
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2017
Objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych), 10 (stron).
Identyfikator DOI
10.15611/pn.2017.473.21
Adres URL
http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.ekon-element-000171476383?q=bwmeta1.element.ekon-element-3bca43df-05b3-3524-a980-2f34873e5c44;20&qt=CHILDREN-STATELESS
Uwaga ogólna
Dostępny abstrakt.
Uwaga ogólna
Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : przedsiębiorstwo, samorząd, współpraca / redaktorzy tematyczni Andrzej Rapacz, Piotr Gryszel.
Uwaga ogólna
Materiały konf.: VII Konferencja Naukowo-Branżowa "Gospodarka turystyczna w regionie", odbywająca się 22-23 maja 2017 r. w Łomnicy.
Uwaga ogólna
Księga pamiątkowa dedykowana Andrzejowi Rapaczowi.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • Publikacja pamiątkowa jubileuszowa
  • Publikacja konferencyjna
Dane konferencji
Słowa kluczowe
Czasopismo
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
( ISSN 1899-3192 eISSN 2392-0041 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 473
Strony: 237-246
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-05-29
WorkId
18840

Lista publikacji