Analiza czynników wpływających na orientację marketingową touroperatorów
Artykuł - publikacja recenzowana
- Tytuł
- Analiza czynników wpływających na orientację marketingową touroperatorów
- Odpowiedzialność
- Marcin Hundert
- Twórcy
-
-
Hundert Marcin
( Autor
)
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Metod Ilościowych
-
Hundert Marcin
( Autor
)
- Sumy twórców
- 1 autorów
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis 0000-0003-2495-3407 Brak deklaracji dyscypliny - Gł. język publikacji
- Polski
- Data publikacji
- 2017
- Objętość
- 0,5 (arkuszy wydawniczych), 10 (stron).
- Identyfikator DOI
- 10.15611/pn.2017.473.21
- Adres URL
- http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.ekon-element-000171476383?q=bwmeta1.element.ekon-element-3bca43df-05b3-3524-a980-2f34873e5c44;20&qt=CHILDREN-STATELESS
- Uwaga ogólna
- Dostępny abstrakt.
- Uwaga ogólna
- Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : przedsiębiorstwo, samorząd, współpraca / redaktorzy tematyczni Andrzej Rapacz, Piotr Gryszel.
- Uwaga ogólna
- Materiały konf.: VII Konferencja Naukowo-Branżowa "Gospodarka turystyczna w regionie", odbywająca się 22-23 maja 2017 r. w Łomnicy.
- Uwaga ogólna
- Księga pamiątkowa dedykowana Andrzejowi Rapaczowi.
- Cechy publikacji
-
- Oryginalny artykuł naukowy
- Publikacja pamiątkowa jubileuszowa
- Publikacja konferencyjna
- Dane konferencji
-
- VII Konferencja naukowo-branżowa Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca. Łomnica Polska 2017-05-22 - 2017-05-23
- Słowa kluczowe
- Czasopismo
-
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
( ISSN 1899-3192 eISSN 2392-0041 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 473
Strony: 237-246