Travel agencies' marketing orientation with reference to a 50+ consumer

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Travel agencies' marketing orientation with reference to a 50+ consumer
Odpowiedzialność
Agnieszka Sawińska
Twórcy
  • Sawińska Agnieszka ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Zarządzania Turystyką
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2015
Objętość
1,7 (arkuszy wydawniczych), 14 (stron).
Adres URL
http://www.fthm.uniri.hr/files/Kongresi/ToSEE/2015/papers/26%20Sawinska.pdf
Uwaga ogólna
3rd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015, 13-16 May 2015, Opatija, Croatia.
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej (abstrakt).
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna
Dane konferencji
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Sustainable tourism, economic development and quality life : [conference proceedings] : 3rd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015, 13-16 May 2015, Opatija, Croatia / [editors in chief Sandra Janković, Dora Smolčić Jurdana].. - Opatija : University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, cop, 2015
Strony: 341-354
Seria: Tourism in South East Europe : ToSEE vol. 3;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-04-19
WorkId
5001

Lista publikacji