Travel agencies' marketing orientation with reference to a 50+ consumer
Rozdział
- publikacja recenzowana
- Tytuł
- Travel agencies' marketing orientation with reference to a 50+ consumer
- Odpowiedzialność
- Agnieszka Sawińska
- Twórcy
-
-
Sawińska Agnieszka
( Autor
)
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług,
Katedra Zarządzania Turystyką
- Gł. język publikacji
- Angielski (English)
- Data publikacji
- 2015
- Objętość
-
1,7 (arkuszy wydawniczych),
14 (stron).
- Adres URL
- http://www.fthm.uniri.hr/files/Kongresi/ToSEE/2015/papers/26%20Sawinska.pdf
- Uwaga ogólna
- 3rd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015, 13-16 May 2015, Opatija, Croatia.
- Uwaga ogólna
- Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej (abstrakt).
- Cechy publikacji
-
- Dane konferencji
-
- Słowa kluczowe
-
- Dokument źródłowy
-
Sustainable tourism, economic development and quality life : [conference proceedings] : 3rd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015, 13-16 May 2015, Opatija, Croatia / [editors in chief Sandra Janković, Dora Smolčić Jurdana].. - Opatija : University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, cop, 2015
Strony:
341-354
Seria: Tourism in South East Europe : ToSEE vol. 3;
- Pobierz opis jako:
-
BibTeX,
RIS
- Data zgłoszenia do bazy Publi
- 2016-04-19
- WorkId
- 5001
Lista publikacji