Koncepcja orientacji marketingowej touroperatorów
Artykuł - publikacja recenzowana
- Tytuł
- Koncepcja orientacji marketingowej touroperatorów
- Odpowiedzialność
- Aleksander Panasiuk
- Twórcy
-
-
Panasiuk Aleksander
( Autor
)
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Zarządzania Turystyką
-
Panasiuk Aleksander
( Autor
)
- Sumy twórców
- 1 autorów
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis Brak ORCID Brak deklaracji dyscypliny - Gł. język publikacji
- Polski
- Data publikacji
- 2017
- Objętość
- 0,5 (arkuszy wydawniczych), 11 (stron).
- Identyfikator DOI
- 10.15611/pn.2017.473.37
- Adres URL
- http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/info?forceRequestHandlerId=true&mimetype=application/pdf&sec=false&handler=pdf_browser&content_url=/Content/37541/Panasiuk_Koncepcja_Orientacji_Marketingowej_Touroperatorow_2017.pdf
- Uwaga ogólna
- Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
- Uwaga ogólna
- Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : przedsiębiorstwo, samorząd, współpraca / redaktorzy tematyczni Andrzej Rapacz, Piotr Gryszel.
- Uwaga ogólna
- Materiały konf.: VII Konferencja Naukowo-Branżowa "Gospodarka turystyczna w regionie", odbywająca się 22-23 maja 2017 r. w Łomnicy.
- Uwaga ogólna
- Księga pamiątkowa dedykowana Andrzejowi Rapaczowi.
- Cechy publikacji
-
- Oryginalny artykuł naukowy
- Publikacja pamiątkowa jubileuszowa
- Publikacja konferencyjna
- Dane konferencji
-
- VII Konferencja naukowo-branżowa Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca. Łomnica Polska 2017-05-22 - 2017-05-23
- Słowa kluczowe
- Czasopismo
-
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
( ISSN 1899-3192 eISSN 2392-0041 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 473
Strony: 399-409