5.6 |
70 |
1 |
1 |
70,00 |
1,0000 |
70,0000 |
Art., konferencja z listy |
Identification and verification of the key methodology elements of measuring digital competences of ICT companies' customers / Anna Szwajlik. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.3848-3855 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.159 |
5.6 |
70 |
1 |
1 |
70,00 |
1,0000 |
70,0000 |
aut. roz., konferencja z listy |
The importance of the relation between knowledge sources frequency use and the level of customer knowledge utilisation in the ICT sector new product development process / Anna Szwajlik. - // W: Innovation management and information technology impact on global economy in the era of pandemic : proceedings of the 37th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 30-31 May 2021, Cordoba, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2021 |
5.6 |
100 |
3 |
3 |
100,00 |
0,3333 |
33,3333 |
Art. |
Employee engagement level in ICT organizations as a barrier to the use of social media functions / Kamila Słupińska, Anna Szwajlik, Urszula Chrąchol-Barczyk. // European Research Studies Journal. 2020, vol. 23 special issue 2, s.362-375 DOI: 10.35808/ersj/1829 |
5.6 |
20 |
1 |
1 |
20,00 |
1,0000 |
20,0000 |
aut. roz. |
Segmentacja i pozycjonowanie usług logistycznych / Anna Szwajlik. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 |
5.6 |
20 |
1 |
1 |
20,00 |
1,0000 |
20,0000 |
aut. roz. |
Zmiany w procesie rozwoju innowacji produktowych w aspekcie zaangażowania konsumenta na przykładzie systemu Stage Gate / Anna Szwajlik. - // W: Mikro i makro aspekty gospodarowania / red. nauk. Katarzyna Włodarczyk. - Szczecin : volumina.pl Daniel Krzanowski, 2017 |
5.6 |
20 |
1 |
1 |
20,00 |
1,0000 |
20,0000 |
Art. |
Crowdsourcing platforms as virtual organizations : implications for contributors / Anna Szwajlik. // Scientific Journal of the Military University of Land Forces. 2020, Vol. 52 No.1(195), s.200-208 DOI: 10.5604/01.3001.0014.0274 |
5.6 |
40 |
2 |
2 |
40,00 |
0,5000 |
20,0000 |
Red. mon. |
Rewolucja 4.0 : nowe technologie w marketingu / redakcja naukowa Magdalena Kowalska, Anna Szwajlik ; [autorzy Marta Brzozowska, Danuta Janczewska, Katarzyna Kolasińska-Morawska, Agnieszka Dejnaka, Marcin Gębarowski, Magdalena Grębosz-Krawczyk, Marzena Lemanowicz, Anna Łaszkiewicz, Bartosz Mazurkiewicz, Jolanta Mazur, Piotr Zaborek, Mirosław Pacut, Katarzyna Sanak-Kosmowska, Anna Szwajlik, Joanna Wyrwisz]. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2020 |
5.6 |
20 |
1 |
1 |
20,00 |
1,0000 |
20,0000 |
aut. roz. |
Korzyści oraz bariery wykorzystania mediów społecznościowych w procesie rozwoju nowego produktu na przykładzie przedsiębiorstw sektora ICT / Anna Szwajlik. - // W: Rewolucja 4.0 : nowe technologie w marketingu / redakcja naukowa Magdalena Kowalska, Anna Szwajlik ; [autorzy Marta Brzozowska, Danuta Janczewska, Katarzyna Kolasińska-Morawska, Agnieszka Dejnaka, Marcin Gębarowski, Magdalena Grębosz-Krawczyk, Marzena Lemanowicz, Anna Łaszkiewicz, Bartosz Mazurkiewicz, Jolanta Mazur, Piotr Zaborek, Mirosław Pacut, Katarzyna Sanak-Kosmowska, Anna Szwajlik, Joanna Wyrwisz]. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2020 |
5.6 |
13 |
1 |
1 |
13,00 |
1,0000 |
13,0000 |
Art. |
Crowdsourcing as a challenge for advertising agencies in the creative service market / Anna Szwajlik. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 26 2, s.257-263 DOI: 10.18276/ejsm.2018.26-32 |
5.6 |
13 |
1 |
1 |
13,00 |
1,0000 |
13,0000 |
Art. |
Selected areas and methods of applying the concept of working consumer at a company / Anna Szwajlik. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 25 1, s.311-317 DOI: 10.18276/ejsm.2018.25-38 |
5.6 |
13 |
1 |
1 |
13,00 |
1,0000 |
13,0000 |
Art. |
The use of social media in employer branding in the light of the research on the ICT sector enterprises / Anna Szwajlik. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.493-498 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-59 |
5.6 |
13 |
1 |
1 |
13,00 |
1,0000 |
13,0000 |
Art. |
Characteristic and typology of crowd motivators to crowsourcing platform contribution / Anna Szwajlik. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/2 no. 3, s.445-451 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/2-54 |
5.6 |
9 |
1 |
1 |
9,00 |
1,0000 |
9,0000 |
Art. |
Rozwój innowacji produktowych : rola konsumenta / Anna Szwajlik. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2017, nr 48/3, s.61-73 DOI: 10.18276/sip.2017.48/3-05 |
5.6 |
13 |
1 |
2 |
6,50 |
0,5000 |
6,5000 |
Art. |
The use of consumer voice in the process of service innovation creation / Anna Szwajlik, Leszek Gracz. // European Journal of Service Management. 2017, Vol. 21 1, s.59-66 DOI: 10.18276/ejsm.2017.21-08 |
5.6 |
5 |
1 |
1 |
5,00 |
1,0000 |
5,0000 |
aut. roz. |
The importance of the consumer and cooporation models in the process of innovation creation / Anna Szwajlik. - // W: Modern processes of economic development economics and law / editors Irena Figurska, Ellena Shevtscova, Aneta Sokół. - Aachen : 2017 : Shaker Verlag GmbH, 2017 |
5.6 |
10 |
2 |
2 |
10,00 |
0,5000 |
5,0000 |
Art. |
Jakościowe metody badawcze w procesie rozwoju innowacji produktowej a możliwości wykorzystania mediów społecznościowych / Kamila Słupińska (Peszko), Anna Szwajlik. // Studia Oeconomica Posnaniensia. 2018, vol. 6 no. 5, s.90-103 DOI: 10.18559/SOEP.2018.5.7 |
5.6 |
5 |
1 |
1 |
5,00 |
1,0000 |
5,0000 |
Art. |
Consumer behaviour of "Young Adults" as a determinant of the development of product innovation / Anna Szwajlik. // Journal of Emerging Trends in Marketing and Management. 2019, vol. no 1, s.63-71 |
5.6 |
9 |
2 |
2 |
9,00 |
0,5000 |
4,5000 |
Art. |
Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych / Anna Szwajlik, Kamila Słupińska (Peszko). // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2017, nr 1 (47), s.363-372 |
5.6 |
1 |
1 |
1 |
1,00 |
1,0000 |
1,0000 |
Art. |
Value of crowdsourcing in the development process of product innovations / Anna Szwajlik. // Scientific Journal of the Military University of Land Forces. 2018, vol. 50 no. 4 (190), s.171-183 DOI: 10.5604/01.3001.0013.0732 |
5.6 |
1 |
2 |
2 |
1,00 |
0,5000 |
0,5000 |
Art. |
Developing activities in social media and their functions illustrated with an example of companies from the ICT sector / Kamila Słupińska, Anna Szwajlik. // Journal of Emerging Trends in Marketing and Management. 2018, vol. 1 no. 1, s.69-78 |
Brak oświadczenia dla deklarowanej dyscypliny |
The characteristics of the key elements of crowdsourcing in the core areas of social-economic activity / Anna Szwajlik. - // W: Contemporary economic challenges : changes and directions of development / Aneta Sokół, Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, Anna Drab-Kurowska (eds.). - Aachen : Shaker Verlag GmbH, 2017 |
Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów |
Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 |
Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów |
Rewolucja 4.0 : nowe technologie w marketingu / redakcja naukowa Magdalena Kowalska, Anna Szwajlik ; [autorzy Marta Brzozowska, Danuta Janczewska, Katarzyna Kolasińska-Morawska, Agnieszka Dejnaka, Marcin Gębarowski, Magdalena Grębosz-Krawczyk, Marzena Lemanowicz, Anna Łaszkiewicz, Bartosz Mazurkiewicz, Jolanta Mazur, Piotr Zaborek, Mirosław Pacut, Katarzyna Sanak-Kosmowska, Anna Szwajlik, Joanna Wyrwisz]. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2020 |