Publikacje punktowane kryteriami Ustawy 2.0

Wydane od roku 2022
Dysc. Pc k m P U Pu Opis Publikacja
5.6 140 1 1 140,00 1,0000 140,0000 Art. IT software purchase decisions in terms of business customer experience / Anna Szwajlik. // Human Technology. 2023, , s.207-219 DOI: 10.14254/1795-6889.2023.19-2.4
Wydane do roku 2021
Dysc. Pc k m P U Pu Opis Publikacja
5.6 70 1 1 70,00 1,0000 70,0000 Art., konferencja z listy Identification and verification of the key methodology elements of measuring digital competences of ICT companies' customers / Anna Szwajlik. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.3848-3855 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.159
5.6 70 1 1 70,00 1,0000 70,0000 aut. roz., konferencja z listy The importance of the relation between knowledge sources frequency use and the level of customer knowledge utilisation in the ICT sector new product development process / Anna Szwajlik. - // W: Innovation management and information technology impact on global economy in the era of pandemic : proceedings of the 37th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 30-31 May 2021, Cordoba, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2021
5.6 100 3 3 100,00 0,3333 33,3333 Art. Employee engagement level in ICT organizations as a barrier to the use of social media functions / Kamila Słupińska, Anna Szwajlik, Urszula Chrąchol-Barczyk. // European Research Studies Journal. 2020, vol. 23 special issue 2, s.362-375 DOI: 10.35808/ersj/1829
5.6 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz. Segmentacja i pozycjonowanie usług logistycznych / Anna Szwajlik. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017
5.6 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz. Zmiany w procesie rozwoju innowacji produktowych w aspekcie zaangażowania konsumenta na przykładzie systemu Stage Gate / Anna Szwajlik. - // W: Mikro i makro aspekty gospodarowania / red. nauk. Katarzyna Włodarczyk. - Szczecin : volumina.pl Daniel Krzanowski, 2017
5.6 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 Art. Crowdsourcing platforms as virtual organizations : implications for contributors / Anna Szwajlik. // Scientific Journal of the Military University of Land Forces. 2020, Vol. 52 No.1(195), s.200-208 DOI: 10.5604/01.3001.0014.0274
5.6 40 2 2 40,00 0,5000 20,0000 Red. mon. Rewolucja 4.0 : nowe technologie w marketingu / redakcja naukowa Magdalena Kowalska, Anna Szwajlik ; [autorzy Marta Brzozowska, Danuta Janczewska, Katarzyna Kolasińska-Morawska, Agnieszka Dejnaka, Marcin Gębarowski, Magdalena Grębosz-Krawczyk, Marzena Lemanowicz, Anna Łaszkiewicz, Bartosz Mazurkiewicz, Jolanta Mazur, Piotr Zaborek, Mirosław Pacut, Katarzyna Sanak-Kosmowska, Anna Szwajlik, Joanna Wyrwisz]. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2020
5.6 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz. Korzyści oraz bariery wykorzystania mediów społecznościowych w procesie rozwoju nowego produktu na przykładzie przedsiębiorstw sektora ICT / Anna Szwajlik. - // W: Rewolucja 4.0 : nowe technologie w marketingu / redakcja naukowa Magdalena Kowalska, Anna Szwajlik ; [autorzy Marta Brzozowska, Danuta Janczewska, Katarzyna Kolasińska-Morawska, Agnieszka Dejnaka, Marcin Gębarowski, Magdalena Grębosz-Krawczyk, Marzena Lemanowicz, Anna Łaszkiewicz, Bartosz Mazurkiewicz, Jolanta Mazur, Piotr Zaborek, Mirosław Pacut, Katarzyna Sanak-Kosmowska, Anna Szwajlik, Joanna Wyrwisz]. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2020
5.6 13 1 1 13,00 1,0000 13,0000 Art. Crowdsourcing as a challenge for advertising agencies in the creative service market / Anna Szwajlik. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 26 2, s.257-263 DOI: 10.18276/ejsm.2018.26-32
5.6 13 1 1 13,00 1,0000 13,0000 Art. Selected areas and methods of applying the concept of working consumer at a company / Anna Szwajlik. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 25 1, s.311-317 DOI: 10.18276/ejsm.2018.25-38
5.6 13 1 1 13,00 1,0000 13,0000 Art. The use of social media in employer branding in the light of the research on the ICT sector enterprises / Anna Szwajlik. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.493-498 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-59
5.6 13 1 1 13,00 1,0000 13,0000 Art. Characteristic and typology of crowd motivators to crowsourcing platform contribution / Anna Szwajlik. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/2 no. 3, s.445-451 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/2-54
5.6 9 1 1 9,00 1,0000 9,0000 Art. Rozwój innowacji produktowych : rola konsumenta / Anna Szwajlik. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2017, nr 48/3, s.61-73 DOI: 10.18276/sip.2017.48/3-05
5.6 13 1 2 6,50 0,5000 6,5000 Art. The use of consumer voice in the process of service innovation creation / Anna Szwajlik, Leszek Gracz. // European Journal of Service Management. 2017, Vol. 21 1, s.59-66 DOI: 10.18276/ejsm.2017.21-08
5.6 5 1 1 5,00 1,0000 5,0000 aut. roz. The importance of the consumer and cooporation models in the process of innovation creation / Anna Szwajlik. - // W: Modern processes of economic development economics and law / editors Irena Figurska, Ellena Shevtscova, Aneta Sokół. - Aachen : 2017 : Shaker Verlag GmbH, 2017
5.6 10 2 2 10,00 0,5000 5,0000 Art. Jakościowe metody badawcze w procesie rozwoju innowacji produktowej a możliwości wykorzystania mediów społecznościowych / Kamila Słupińska (Peszko), Anna Szwajlik. // Studia Oeconomica Posnaniensia. 2018, vol. 6 no. 5, s.90-103 DOI: 10.18559/SOEP.2018.5.7
5.6 5 1 1 5,00 1,0000 5,0000 Art. Consumer behaviour of "Young Adults" as a determinant of the development of product innovation / Anna Szwajlik. // Journal of Emerging Trends in Marketing and Management. 2019, vol. no 1, s.63-71
5.6 9 2 2 9,00 0,5000 4,5000 Art. Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych / Anna Szwajlik, Kamila Słupińska (Peszko). // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2017, nr 1 (47), s.363-372
5.6 1 1 1 1,00 1,0000 1,0000 Art. Value of crowdsourcing in the development process of product innovations / Anna Szwajlik. // Scientific Journal of the Military University of Land Forces. 2018, vol. 50 no. 4 (190), s.171-183 DOI: 10.5604/01.3001.0013.0732
5.6 1 2 2 1,00 0,5000 0,5000 Art. Developing activities in social media and their functions illustrated with an example of companies from the ICT sector / Kamila Słupińska, Anna Szwajlik. // Journal of Emerging Trends in Marketing and Management. 2018, vol. 1 no. 1, s.69-78
Brak oświadczenia dla deklarowanej dyscypliny The characteristics of the key elements of crowdsourcing in the core areas of social-economic activity / Anna Szwajlik. - // W: Contemporary economic challenges : changes and directions of development / Aneta Sokół, Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, Anna Drab-Kurowska (eds.). - Aachen : Shaker Verlag GmbH, 2017
Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017
Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów Rewolucja 4.0 : nowe technologie w marketingu / redakcja naukowa Magdalena Kowalska, Anna Szwajlik ; [autorzy Marta Brzozowska, Danuta Janczewska, Katarzyna Kolasińska-Morawska, Agnieszka Dejnaka, Marcin Gębarowski, Magdalena Grębosz-Krawczyk, Marzena Lemanowicz, Anna Łaszkiewicz, Bartosz Mazurkiewicz, Jolanta Mazur, Piotr Zaborek, Mirosław Pacut, Katarzyna Sanak-Kosmowska, Anna Szwajlik, Joanna Wyrwisz]. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2020