Wszystkie publikacje powiązane z "Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług"

  1. Analiza potrzeb klientów za pomocą Marketing Automation / Kamila Peszko, Urszula Chrąchol-Barczyk. // Logistyka. 2015, nr 2, s.1020-1027 (WorkId 10734)
  2. Budowanie relacji miasta ze studentami na przykładzie Szczecina / Urszula Chrąchol-Barczyk. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 4(45), s.39-47 DOI: 10.18276/miz.2016.45-03 (WorkId 12809)
  3. Interakcja na żywo z odbiorca jako sposób budowania relacji / Urszula Chrąchol-Barczyk. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2015, nr 414, s.126-135 DOI: 10.15611/pn.2015.414.10 (WorkId 13424)
  4. Jakość usług i metody jej pomiaru / Urszula Chrąchol, Kamila Peszko. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2015, nr 37, s.33-44 (WorkId 10736)
  5. Komunikacja indywidualna i zadowolenie klienta jako wybrane elementy budowania relacji / Urszula Chrąchol. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 32, s.147-158 (WorkId 11763)
  6. Live streaming and its reception among the recipients / Urszula Chrąchol-Barczyk. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 26 2, s.29-35 DOI: 10.18276/ejsm.2018.26-04 (WorkId 18918)
  7. Logistics customer service on the example of courier companies / Agnieszka Matuszczak, Urszula Chrąchol-Barczyk. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 5(46), s.57-65 DOI: 10.18276/miz.2016.46-06 (WorkId 13579)
  8. Logistics customer service on the example of courier companies / Agnieszka Matuszczak, Urszula Chrąchol-Barczyk. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 5, s.57-65 DOI: 10.18276/miz.2016.46-06 (WorkId 14715)
  9. Measuring the effectiveness of influencers' activities / Urszula Chrąchol-Barczyk. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/2 no. 3, s.79-83 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/2-10 (WorkId 22501)
  10. Place of customer relationship building tools in relation to the customer knowledge management model / Urszula Chrąchol-Barczyk. // Journal of Emerging Trends in Marketing and Management. 2019, vol. 1 no 1, s.83-89 (WorkId 24190)
  11. Reklama natywna i jej implikacja dla konsumentów / Urszula Chrąchol-Barczyk. // Handel Wewnętrzny. 2018, nr 4 (375) t. 2, s.139-149 (WorkId 19286)
  12. Rentowność relacji jako czynnik budowania związków firmy z klientem / Urszula Chrąchol. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2014, nr 33, s.9-20 (WorkId 11775)
  13. Selection of event marketing communication tools in the light of own research / Urszula Chrąchol-Barczyk. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.55-60 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/1-07 (WorkId 22502)
  14. Shaping the relationships of young consumers based on video content in the social media environment in the light of data clustering / Urszula Chrąchol-Barczyk, Mateusz Grzesiak. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.97-104 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-11 (WorkId 22008)
  15. The effect of influencers on building relationships with the group of recipients / Urszula Chrąchol-Barczyk. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/1 no. 3, s.23-30 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/1-03 (WorkId 20999)
  16. Vulnerability of sustainable supply chains : demand-side approach / Blanka Tundys, Tomasz Wiśniewski, Andrzej Rzeczycki, Urszula Chrąchol-Barczyk, Agnieszka Pokorska. // European Research Studies Journal. 2020, vol. 23 special issue 2, s.123-136 DOI: 10.35808/ersj/1813 (WorkId 25637)
  17. Zachowania konsumentów a budowanie relacji na rynku edukacji wyższej / Grażyna Rosa, Kamila Peszko, Urszula Chrąchol. // Handel Wewnętrzny. 2015, nr 3, s.239-250 (WorkId 11010)
  18. Contemporary Issues and Economic Problems / Martina Blašková, Sylwia Pangsy-Kania, Karolina Drela, Aneta Sokół (eds.) ; [autorzy Katarzyna Peter-Bombik, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Urszula Chrąchol-Barczyk, Rafał Czyżycki, Karolina Drela, Hanna Hall, Kamila Słupińska, Petr Hlavàček, Anna Janiga-Ćmiel, Serhii Kasian, Magdalena Kogut Jaworska, Justyna Majchrzak-Lepczyk, Agnieszka Ruta, Agnieszka Malkowska, Arkadiusz Malkowski, Sylwia Pangsy-Kania, Katarzyna Zioło]. - Aachen : Shaker Verlag GmbH, 2018 (WorkId 19673)
  19. Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016 (WorkId 752)
  20. Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 18314)
  21. Negocjacje i komunikacja : wybrane aspekty / redakcja naukowa Leszek Gracz, Kamila Słupińska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Kamila Słupińska. - Kraków, Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2018 (WorkId 19056)
  22. Profesjonalna obsługa klienta / Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Urszula Chrąchol-Barczyk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 24852)
  23. Program lojalnościowy : od zbierania punktow do grywalizacji / Urszula Chrąchol-Barczyk. - Kraków, Legionowo : edu-Libri, 2018 (WorkId 19225)
  24. Współczesne dylematy ekonomiczne / [redakcja naukowa Anna Szwajlik ; autorzy: Michał Bronk, Piotr Niedzielski, Marcin Chojnowski, Paweł Ogrodnik, Urszula Chrąchol-Barczyk, Przemysław Łagodzki, Przemysław Łagodzki, Krzysztof Małachowski, Alji Maow, Alicja Matkowska, Tomasz Norek, Szymon Owsianowski, Piotr Piotrowicz, Anna Szwajlik, Maciej Trzeciak]. - Szczecin : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział w Szczecinie, 2016 (WorkId 1000)
  25. Współczesne problemy ekonomii, finansów, zarządzania i marketingu z perspektywy młodych naukowców / pod red. nauk. Henryka Babisa, Marcina Janowskiego, Marty Musiał i Joanny Rzempały ; [recenzenci wydaw.: Jolanta Kondratowicz-Pozorska, Beata Świecka, Emil Bukłaha, Małgorzata Cieciura, Urszula Chrąchol, Bogumił Dałkowski, Daniel Dąbrowski, Rafał Klóska, Kamila Peszko, Artur Rzempała, Marta Siaja, Rafał Szymański, Iwona Szymczak]. - Szczecin : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 2015 (WorkId 459)
  26. Dystrybucja usług logistycznych / Urszula Chrąchol-Barczyk. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 19060)
  27. Elementy savoir-vivre'u w negocjacjach / Urszula Chrąchol-Barczyk. - // W: Negocjacje i komunikacja : wybrane aspekty / redakcja naukowa Leszek Gracz, Kamila Słupińska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Kamila Słupińska. - Kraków, Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2018 (WorkId 19103)
  28. Expectations and preferences of generations in terms of promotion of job offers / Kamila Peszko, Urszula Chrąchol-Barczyk. - // W: Modern conditions of development : economics and management / editors: Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół. - Celje : University of Maribor, 2016 (WorkId 7239)
  29. Internal communication tools as assessed by state of the sector report 2017 / Urszula Chrąchol-Barczyk. - // W: Contemporary economic challenges : changes and directions of development / Aneta Sokół, Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, Anna Drab-Kurowska (eds.). - Aachen : Shaker Verlag GmbH, 2017 (WorkId 19062)
  30. Komunikacja werbalna / Urszula Chrąchol-Barczyk. - // W: Negocjacje i komunikacja : wybrane aspekty / redakcja naukowa Leszek Gracz, Kamila Słupińska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Kamila Słupińska. - Kraków, Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2018 (WorkId 19102)
  31. Komunikacja wewnętrzna jako element budowania relacji z pracownikami : case study / Urszula Chrąchol-Barczyk. - // W: Współczesne dylematy ekonomiczne / [redakcja naukowa Anna Szwajlik ; autorzy: Michał Bronk, Piotr Niedzielski, Marcin Chojnowski, Paweł Ogrodnik, Urszula Chrąchol-Barczyk, Przemysław Łagodzki, Przemysław Łagodzki, Krzysztof Małachowski, Alji Maow, Alicja Matkowska, Tomasz Norek, Szymon Owsianowski, Piotr Piotrowicz, Anna Szwajlik, Maciej Trzeciak]. - Szczecin : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział w Szczecinie, 2016 (WorkId 7883)
  32. Konsument na rynku usług handlowych / Urszula Chrąchol-Barczyk. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 (WorkId 4715)
  33. Logistyczna obsługa klienta / Urszula Chrąchol-Barczyk. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 19059)
  34. Relacje w łańcuchu dostaw / Urszula Chrąchol-Barczyk. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 19061)
  35. Social media in creating internal communiaction in companes / Urszula Chrąchol-Barczyk. - // W: Contemporary Issues and Economic Problems / Martina Blašková, Sylwia Pangsy-Kania, Karolina Drela, Aneta Sokół (eds.) ; [autorzy Katarzyna Peter-Bombik, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Urszula Chrąchol-Barczyk, Rafał Czyżycki, Karolina Drela, Hanna Hall, Kamila Słupińska, Petr Hlavàček, Anna Janiga-Ćmiel, Serhii Kasian, Magdalena Kogut Jaworska, Justyna Majchrzak-Lepczyk, Agnieszka Ruta, Agnieszka Malkowska, Arkadiusz Malkowski, Sylwia Pangsy-Kania, Katarzyna Zioło]. - Aachen : Shaker Verlag GmbH, 2018 (WorkId 20975)