Social media in creating internal communiaction in companes

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Social media in creating internal communiaction in companes
Odpowiedzialność
Urszula Chrąchol-Barczyk
Twórcy
  • Chrąchol-Barczyk Urszula ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług - Zespół Komunikacji Marketingowej
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-6583-3236 5.6 5 1 1 5,00 1,0000 5,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2018
Objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych), 6 (stron).
Cechy publikacji

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Contemporary Issues and Economic Problems / Martina Blašková, Sylwia Pangsy-Kania, Karolina Drela, Aneta Sokół (eds.) ; [autorzy Katarzyna Peter-Bombik, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Urszula Chrąchol-Barczyk, Rafał Czyżycki, Karolina Drela, Hanna Hall, Kamila Słupińska, Petr Hlavàček, Anna Janiga-Ćmiel, Serhii Kasian, Magdalena Kogut Jaworska, Justyna Majchrzak-Lepczyk, Agnieszka Ruta, Agnieszka Malkowska, Arkadiusz Malkowski, Sylwia Pangsy-Kania, Katarzyna Zioło]. - Aachen : Shaker Verlag GmbH, 2018
Strony: 32-37
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2019-02-19
PBN
Wyświetl
WorkId
20975

Lista publikacji