Budowanie relacji miasta ze studentami na przykładzie Szczecina

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Budowanie relacji miasta ze studentami na przykładzie Szczecina
Odpowiedzialność
Urszula Chrąchol-Barczyk
Twórcy
  • Chrąchol-Barczyk Urszula ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Logistyki
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2016
Objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych), 9 (stron).
Identyfikator DOI
10.18276/miz.2016.45-03
Adres URL
https://wnus.edu.pl/miz/file/article/download/2056/4840.pdf
Uwaga ogólna
Tytuł tego numeru czasopisma : Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty : współczesne wyzwania komunikacji marketingowej - sfera publiczna i prywatna / [redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Artykuł przeglądowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
( ISSN 1509-0507 eISSN 2353-2874 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 4(45)
Strony: 39-47
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-11-16
WorkId
12809

Lista publikacji