Rentowność relacji jako czynnik budowania związków firmy z klientem

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Rentowność relacji jako czynnik budowania związków firmy z klientem
Odpowiedzialność
Urszula Chrąchol
Twórcy
  • Chrąchol-Barczyk Urszula ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Logistyki
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2014
Objętość
1 (arkuszy wydawniczych), 12 (stron).
Adres URL
http://www.wzieu.pl/zn/822/ZN_822.pdf
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Uwaga ogólna
Tytuł tego numeru czasopisma : Kierunki zmian w zarządzaniu, finansach i marketingu podmiotów rynkowych / [red. nauk. Grażyna Rosa].
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
( ISSN 1509-0507 eISSN 2353-2874 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 33
Strony: 9-20
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-03-21
WorkId
11775

Lista publikacji