Wszystkie publikacje typu "Artykuł"

  1. Analiza potrzeb klientów za pomocą Marketing Automation / Kamila Peszko, Urszula Chrąchol-Barczyk. // Logistyka. 2015, nr 2, s.1020-1027 (WorkId 10734)
  2. Creative management of the advertising form and content / Aneta Sokół, Kamila Słupińska. // Entrepreneurship and Sustainability Issues. 2019, vol. 7 no 2, s.842-861 DOI: 10.9770/jesi.2019.7.2(4) (WorkId 23795)
  3. Developing activities in social media and their functions illustrated with an example of companies from the ICT sector / Kamila Słupińska, Anna Szwajlik. // Journal of Emerging Trends in Marketing and Management. 2018, vol. 1 no. 1, s.69-78 (WorkId 19967)
  4. Employee engagement level in ICT organizations as a barrier to the use of social media functions / Kamila Słupińska, Anna Szwajlik, Urszula Chrąchol-Barczyk. // European Research Studies Journal. 2020, vol. 23 special issue 2, s.362-375 DOI: 10.35808/ersj/1829 (WorkId 26184)
  5. Facilitated workshops and the Focus Group as a way to gain opinions and formatting a new product with the Z generation / Kamila Słupińska. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/2 no. 3, s.389-394 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/2-47 (WorkId 21587)
  6. Instruments and promotion activities of the Universities in the context of recruitment campaign according to the students’ opinions / Hanna Hall, Kamila Peszko. // International Journal of Teachnig and Education. 2015, vol. 3 no. 3, s.50-67 (WorkId 10805)
  7. Is the shopping list a guarantee for rational consumer behaviour? / Kamila Słupińska, Katarzyna Włodarczyk, Mariusz Borawski, Patryk Wlekły. // Human Technology. 2023, , s.267-296 DOI: 10.14254/1795-6889.2022.18-3.5 (WorkId 33115)
  8. Jakościowe metody badawcze w procesie rozwoju innowacji produktowej a możliwości wykorzystania mediów społecznościowych / Kamila Słupińska (Peszko), Anna Szwajlik. // Studia Oeconomica Posnaniensia. 2018, vol. 6 no. 5, s.90-103 DOI: 10.18559/SOEP.2018.5.7 (WorkId 19287)
  9. Jakość usług i metody jej pomiaru / Urszula Chrąchol, Kamila Peszko. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2015, nr 37, s.33-44 (WorkId 10736)
  10. Kooperacja uczelni wyższych sposobem budowania silnych jednostek biznesowych i naukowych / Kamila Peszko. // Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych. 2017, nr 1 (23), s.38-52 DOI: 10.14611/minib.23.03.2017.09 (WorkId 18842)
  11. Marketing analysis of social media : definition considerations / Barbara Mróz-Gorgoń, Kamila Peszko. // European Journal of Service Management. 2016, nr 20, s.33-40 DOI: 10.18276/ejsm.2016.20-04 (WorkId 13952)
  12. Multiscreening as a way of reaching a consumer : idea and possibilities / Kamila Peszko. // Jagiellonian Journal of Management. 2015, t. 1 nr 4, s.339-351 DOI: 10.4467/2450114XJJM.15.023.4832 (WorkId 11903)
  13. Planning an experiment in a virtual environment reality as a place of research on human behaviour using methods of neuroscience measuremen : bibliometric analysis and methodological approach / Kamila Słupińska, Jarosław Duda, Konrad Biercewicz. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.3123-3133 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.085 (WorkId 28005)
  14. Popularność mediów społecznościowych wśród rożnych generacji / Kamila Peszko. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 4(45), s.361-370 (WorkId 12695)
  15. Public perception of the use of woody biomass for energy purposes in the evaluation of content and information management on the Internet / Kamila Słupińska, Marek Wieruszewski, Piotr Szczypa, Anna Kożuch and Krzysztof Adamowicz. // Energies. 2022, vol. 15 iss. 19, s.1-11 DOI: 10.3390/en15196888 (WorkId 32744)
  16. Secondary observation as a method of social media research : theoretical considerations and implementation / Kamila Słupińska. // European Research Studies Journal. 2020, vol. 23 special issue 2, s.502-516 DOI: 10.35808/ersj/1838 (WorkId 26183)
  17. Sfera dydaktyki szkół wyższych : obszary działania i poziom współpracy z otoczeniem / Kamila Peszko. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 8, s.279-286 (WorkId 10735)
  18. Social media as a relationship marketing tool of modern university / Hanna Hall, Kamila Peszko. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 5 (46), s.41-56 DOI: 10.18276/miz.2016.46-05 (WorkId 13539)
  19. Social media as support channels in communication with society on sustainable forest management / Kamila Słupińska, Marek Wieruszewski, Piotr Szczypa, Anna Kożuch and Krzysztof Adamowicz. // Forests. 2022, vol. 13 iss. 10, s.1-15 DOI: 10.3390/f13101696 (WorkId 32746)
  20. Strategies and models of marketing communication as a basis for building competitive advantage and position quoting an example of higher education market / Kamila Peszko. // Management: Science and Education. 2014, vol. 3 no. 1, s.70-72 (WorkId 10739)
  21. Study on the Level of Social Potential of Rural Areas on the Example of Selected Villages in Poland / Marcin Janowski, Kamila Słupińska. // European Research Studies Journal. 2023, , s.945-953 DOI: 10.35808/ersj/3264 (WorkId 34683)
  22. The consumer as a source of marketing in information in the information society / Kamila Peszko. // CBU International Conference Proceedings. 2015, vol. 3, s.361-367 DOI: 10.12955/cbup.v3.625 (WorkId 10817)
  23. The consumer in the process of deciding on a bank and the Swiss franc as a loan currency : the impact of the decision on consumers’ disposable income / Kamila Słupińska, Patryk Pyzia. // Journal of Management and Financial Sciences. 2022, , s.89-104 DOI: 10.33119/JMFS.2022.46.7 (WorkId 33641)
  24. Types of users and their activities in social media and their possibilities to engage in activities / Kamila Słupińska. // Journal of Emerging Trends in Marketing and Management. 2019, vol. 1 no 1, s.72-82 (WorkId 23814)
  25. Visual image in outdoor advertising as a way of reaching a potential customer / Kamila Peszko. // Modern Management Review, MMR. 2016, vol. 23 nr 1, s.97-109 DOI: 10.7862/rz.2016.mmr.7 (WorkId 13445)
  26. Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych / Anna Szwajlik, Kamila Słupińska (Peszko). // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2017, nr 1 (47), s.363-372 (WorkId 15995)
  27. Współczesne formy i środki marketingowej komunikacji szkół wyższych z rynkiem / Hanna Hall, Kamila Peszko. // Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. 2013, t. 24, s.179-192 (WorkId 11829)
  28. Wybory reklamodawców w świetle badań : wiodące i tracące na popularności nośniki reklamowe / Kamila Peszko. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2014, nr 36, s.331-342 (WorkId 10737)
  29. Zachowania konsumentów a budowanie relacji na rynku edukacji wyższej / Grażyna Rosa, Kamila Peszko, Urszula Chrąchol. // Handel Wewnętrzny. 2015, nr 3, s.239-250 (WorkId 11010)