konsument
Słowo kluczowe
- Słowo
- konsument
- Język
- Polski
- Publikacji
- 60
Publikacje
- Rozdział Czy odbiorcy przesyłki towarowej może przysługiwać status konsumenta? / Dorota Ambrożuk-Wesołowska. - // W: Prawa konsumenta wczoraj, dziś i jutro / redakcja Piotr Kukuryk, Krzysztof Podgórski, Elżbieta Sługocka-Krupa.. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2023 2023
- Artykuł Reklama produktów leczniczych a ochrona interesu konsumenta / Weronika Woźna-Burdziak. // Acta Iuris Stetinensis. 2023, , s.147-160 DOI: 10.18276/ais.2023.46-10 2023
- Artykuł Greenwashing : consumer’s perspective / Ewa Mazur-Wierzbicka. // Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Seria Organizacja i Zarządzanie = Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization and Management Series. 2023, no. 164, s.283-297 DOI: 10.29119/1641-3466.2022.164.21 2022
- Rozdział Obowiązki informacyjne sprzedawcy wobec kupującego konsumenta wynikające z art. 546¹ k.c : prawo a rzeczywistość / Izabela Mycko-Katner. - // W: Non omne quod licet honestum est : studia z prawa cywilnego i handlowego w 50-lecie pracy naukowej Profesora Wojciecha Jana Katnera / redakcja naukowa Szymon Byczko, Aleksander Kappes, Bartosz Kucharski, Urszula Promińska.. - Łódź ; Warszawa : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Wolters Kluwer, 2022 2022
- Artykuł The consumer in the process of deciding on a bank and the Swiss franc as a loan currency : the impact of the decision on consumers’ disposable income / Kamila Słupińska, Patryk Pyzia. // Journal of Management and Financial Sciences. 2023, 46, s.89-104 DOI: 10.33119/JMFS.2022.46.7 2022
- Artykuł A practical analysis of comparative advertising / Weronika Wozna-Burdziak. // European Research Studies Journal. 2021, vol. 24 iss. 4B, s.1019-1028 DOI: 10.35808/ersj/2850 2021
- Rozdział Konsumencka ochrona przedsiębiorcy : przyczynek do dyskusji o nowelizacji Kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumenta dokonanej ustawą z 31.7.2019 r / Daniel Dąbrowski. - // W: O pojmowaniu prawa i prawoznawstwa : Profesorowi Stanisławowi Czepicie in memoriam / red. księgi Ewelina Cała-Wacinkiewicz, Zbigniew Kuniewicz, Beata Kanarek ; [autorzy: Dorota Ambrożuk, Anna Barczak, Andrzej Bator, Olgierd Bogucki, Dawid Bunikowski, Konrad Burdziak, Daniel Dąbrowski, Kinga Flaga-Gieruszyńska, Jolanta Iwin-Garzyńska, Jolanta Jabłońska-Bonca, Barbara Janusz-Pohl, Piotr Klaczak, Aleksandra Klich, Marzena Kordela, Magdalena Kowalewska-Łukuć, Zbigniew Kuniewicz, Leszek Leszczyński, Konrad Lipiński, Krzysztof Mularski, Mariusz Nawrocki, Krystyna Nizioł, Michał Peno, Sławomir Peszkowski, Łukasz Pohl, Dominika Skoczylas, Małgorzata Szymszon, Szymon Tarapata, Anna Turczak, Krzysztof Wesołowski, Radosław Zych].. - 2021. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2021 2021
- Artykuł Quality of life of young consumers : evidence from Poland / Agnieszka Bretyn. // European Research Studies Journal. 2021, Vol. 24 Issue 2B, s.1163-1173 DOI: 10.35808/ersj/2335 2021
- Artykuł Reklama a obraza uczuć religijnych / Weronika Woźna-Burdziak. // Kościół i Prawo. 2021, 10 (23) nr 2, s.225-238 DOI: 10.18290/kip21102.15 2021
- Rozdział Celebrity endorsement in advertising in the context of consumer protection law / Weronika Woźna-Burdziak. - // W: Sustainable economic development and advancing education excellence in the era of global pandemic : proceedings of the 36th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 4-5 November 2020, Granada, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2020 2020
- Rozdział Changes of the environment as a creator of new trends in consumer behavior / Ewa Mazur-Wierzbicka. - // W: Education excellence and innovation management : a 2025 Vision to sustain economic development during global challenges : Proceedings of the 35th International Business Information Management Association Conference (IBIMA) 1-2 April 2020 Seville, Spain / editor Khalid S.Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2020 2020
- Artykuł Insight we wdrażaniu innowacji / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2019, nr 55, s.249-258 DOI: 10.18276/sip.2019.55-21 2019
- Rozdział Nabywca lokalu jako słabsza strona umowy deweloperskiej / Iwona Szymczak. - // W: Prawo konsumenckie w Polsce oraz innych państwach UE. Zagadnienia wybrane, 12 / Redakcja: prof. dr hab. Bogusława Gnela, mgr Elżbieta Sługocka-Krupa, dr Monika Szaraniec, Angelo Viglianisi Ferraro.. - Warszawa, 2019 2019
- Artykuł Unlawful provisions of a contract (abusive clauses) : forms of review and the system of eliminating them from economic trading / Weronika Woźna-Burdziak. // Studia Administracyjne. 2019, nr 11, s.109-124 2019
- Artykuł Samoocena konsumentów a nowy produkt prozdrowotny z niestandardowym składnikiem / Nowak Lilianna, Wąsikowska Barbara, Wawrzyniak Agata. // Handel Wewnętrzny. 2018, 2(373), s.318-330 2018
- Artykuł Shaping the relationships of young consumers based on video content in the social media environment in the light of data clustering / Urszula Chrąchol-Barczyk, Mateusz Grzesiak. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.97-104 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-11 2018
- Artykuł Wpływ prasy, radia, telewizji i internetu na współczesne zachowania nabywcze / Justyna Gerlach. // Zeszyt Naukowy Uniwesytetu Szczecińskiego. Współczesne Problemy Ekonomiczne. Globalizacja. Liberalizacja. Etyka. 2018, 18, s.5-12 DOI: 10.18276/wpe.2018.18-01 2018
- Artykuł Zmiany poziomu konsumpcji na tle rozwoju społeczno-gospodarczego w Polsce w latach 2008-2016 / Agnieszka Bretyn. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2018, nr 347, s.178-189 2018
- Artykuł Building relations between a company and consumers through co-creation: Polish and Chinese context / Małgorzata Wiścicka, Sandra Misiak-Kwit. // Kelaniya Journal of Management. 2017, vol. 6 iss. 1, s.32-46 DOI: 10.4038/kjm.v6i1.7525 2017
- Artykuł Rozwój innowacji produktowych : rola konsumenta / Anna Szwajlik. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2017, nr 48/3, s.61-73 DOI: 10.18276/sip.2017.48/3-05 2017
- Rozdział Segmentacja i pozycjonowanie usług logistycznych / Anna Szwajlik. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 2017
- Artykuł Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych / Anna Szwajlik, Kamila Słupińska (Peszko). // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2017, nr 1 (47), s.363-372 2017
- Rozdział Zmiany w procesie rozwoju innowacji produktowych w aspekcie zaangażowania konsumenta na przykładzie systemu Stage Gate / Anna Szwajlik. - // W: Mikro i makro aspekty gospodarowania / red. nauk. Katarzyna Włodarczyk. - Szczecin : volumina.pl Daniel Krzanowski, 2017 2017
- Artykuł „Człowiek pośpiechu” - o problemach z czasem współczesnego konsumenta / Augustyna Burlita. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2016, nr 254, s.40-49 2016
- Książka Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi / [redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016 2016
- Rozdział Prosument : konsument nowej ery i problem edukacji konsumenckiej / Marika Pirveli, Dominika Nawrocka. - // W: Gospodarka i społeczeństwo w wymiarze przestrzennym : pamięci Profesora Jarosława Jurka / pod redakcją Mariki Pirveli i Igora Kavetskyego. - Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2016 2016
- Artykuł The importance of trust and loyalty in financial institutions in financial decision making-process of households / Marta Musiał, Monika Pettersen-Sobczyk. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 5, s.67-75 DOI: 10.18276/miz.2016.46-07 2016
- Artykuł Analiza i ocena wybranych aspektów świadomości konsumenckiej na przykładzie młodych konsumentów / Agnieszka Bretyn. // Zeszyt Naukowy Uniwesytetu Szczecińskiego. Współczesne Problemy Ekonomiczne. Globalizacja. Liberalizacja. Etyka. 2015, nr 10, s.59-68 2015
- Rozdział As an instrument for legal protection of the consumer / Justyna Żebrowska. - // W: The safety of the individual and of the group in private and public law : a collection of studies / academic editorship Kinga Flaga-Gieruszyńska, Ewelina Cała-Wacinkiewicz, Daniel Wacinkiewicz ; Jacob of Paradyż University of Applied Sciences in Gorzów Wielkopolski. - Gorzów Wielkopolski : Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jakuba z Paradyża, 2015 2015
- Rozdział Changes in Polish consumer law in light of European Union law / Krzysztof Kubasik. - // W: The safety of the individual and of the group in private and public law : a collection of studies / academic editorship Kinga Flaga-Gieruszyńska, Ewelina Cała-Wacinkiewicz, Daniel Wacinkiewicz ; Jacob of Paradyż University of Applied Sciences in Gorzów Wielkopolski. - Gorzów Wielkopolski : Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jakuba z Paradyża, 2015 2015
- Rozdział Consumer behaviour and its impact on the company's market position in terms of corporate social responsibility / Grażyna Wolska, Agnieszka Bretyn. - // W: Proceedings of the 2nd Dubrovnik International Economic Meeting DIEM 2015 : Innovation, Leadership & Entrepreneurship Challenges of Modern Economy, Dubrovnik 01-03 October 2015 / ed. by: Ivona Vrdoljak Raguž, Zorica Krželj-Čolović.. - Dubrovnik : University of Dubrovnik, 2015 2015
- Rozdział Definition of consumer : considerations in the context of consumer legal safety / Adriana Tomczyk. - // W: The safety of the individual and of the group in private and public law : a collection of studies / academic editorship Kinga Flaga-Gieruszyńska, Ewelina Cała-Wacinkiewicz, Daniel Wacinkiewicz ; Jacob of Paradyż University of Applied Sciences in Gorzów Wielkopolski. - Gorzów Wielkopolski : Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jakuba z Paradyża, 2015 2015
- Artykuł Konsument na jednolitym rynku europejskim : dekada doświadczeń / Edyta Rudawska. // Handel Wewnętrzny. 2015, nr 1, s.221-230 2015
- Książka Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 2015
- Rozdział Konsument na rynku usług edukacyjnych / Kamila Peszko. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 2015
- Rozdział Konsument na rynku usług finansowych / Beata Świecka. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 2015
- Rozdział Konsument na rynku usług transportowych / Grażyna Rosa. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 2015
- Rozdział Konsument na rynku usług turystycznych / Beata Meyer. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 2015
- Rozdział Konsument na rynku usług ubezpieczeniowych / Anna Bera. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 2015
- Artykuł Młodzi konsumenci wobec szarej strefy w Polsce / Agnieszka Bretyn. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2015, nr 401, s.83-92 DOI: 10.15611/pn.2015.401.07 2015
- Artykuł Pacjent jako konsument e-informacji w systemie opieki zdrowotnej / Magdalena Pętlak, Iga Rudawska. // Marketing i Rynek. 2015, r. 22 nr 2, s.231-243 2015
- Artykuł Przemiany w sferze pracy i ich wpływ na budżet czasu konsumentów / Augustyna Burlita. // Handel Wewnętrzny. 2015, nr 1, s.72-82 2015
- Rozdział Przyszłość europejskiego postępowania w sprawach drobnych roszczeń z udziałem konsumentów / Kinga Flaga-Gieruszyńska. - // W: Konsument wobec wyzwań współczesności : aspekty prawa materialnego i procesowego / redakcja naukowa Kinga Flaga-Gieruszyńska, Dariusz Szostek.. - Katowice : Multimedialne Wydawnictwo Naukowe „Wykładnia”, 2015 2015
- Artykuł The citizen as a consumer of services provided by public administration under polish public law / Przemysław Kledzik, Daniel Wacinkiewicz. // International Journal on Consumer Law and Practice. 2015, vol. 3, s.85-100 2015
- Rozdział Uprawnienia kupującego konsumenta z tytułu gwarancji po nowelizacji Kodeksu cywilnego dokonanej ustawą o prawach konsumenta / Izabela Mycko-Katner. - // W: Konsument wobec wyzwań współczesności : aspekty prawa materialnego i procesowego / redakcja naukowa Kinga Flaga-Gieruszyńska, Dariusz Szostek.. - Katowice : Multimedialne Wydawnictwo Naukowe „Wykładnia”, 2015 2015
- Rozdział Wydanie rzeczy przez sprzedawcę kupującemu konsumentowi : wybrane zagadnienia / Krzysztof Wesołowski. - // W: Współczesne wyzwania prawa konsumenckiego / redakcja naukowa: Bogusława Gnela, Kinga Michałowska.. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2015 2015
- Artykuł Wydanie rzeczy przez sprzedawcę kupującemu za pośrednictwem przewoźnika / Krzysztof Wesołowski. // Problemy Transportu i Logistyki. 2015, nr 30, s.225-239 DOI: 10.18276/ptl.2015.30-17 2015
- Artykuł Zachowania konsumentów a budowanie relacji na rynku edukacji wyższej / Grażyna Rosa, Kamila Peszko, Urszula Chrąchol. // Handel Wewnętrzny. 2015, nr 3, s.239-250 2015
- Rozdział [Etyka biznesu w relacji do konsumentów] : wycieczka na ocean / Jarosław Korpysa. - // W: Etyka biznesu : studia przypadków / pod red. Jarosława Korpysy. - Szczecin : Grupa Copy Planet, 2014 2014
- Artykuł Analiza zalet i wad korzystania z usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami na podstawie opinii konsumentów / Izabela Ostrowska. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2014, nr 34, s.161-171 2014
- Artykuł Czas wolny mieszkańców dużych miast w Polsce - wyniki badań / Krzysztof Błoński. // Konsumpcja i Rozwój. 2014, nr 1 (6), s.39-48 2014
- Rozdział Personal guarantees between commercial law and consumer / Wojciech Jan Katner, Przemysław Katner. - // W: Rapports polonais : XIXe Congrès international de droit comparé / [red. Biruta Lewaszkiewicz-Petrykowska].. - Łódź : University Press, 2014 2014
- Artykuł The role of the informal labour market for consumers in Poland and in the European Union (2005-2013) / Agnieszka Bretyn, Agnieszka Łopatka. // European Journal of Service Management. 2014, vol. 14 no. 3, s.5-14 2014
- Rozdział Zachowania konsumentów / Agnieszka Bretyn. - // W: Mikroekonomia : pojęcia, przedmiot, ewolucja : ćwiczenia i zadania / red. nauk. Grażyna Wolska, Agnieszka Bretyn. - Warszawa : Difin, 2014 2014
- Rozdział Zachowania konsumentów / Karolina Drela. - // W: Mikroekonomia : pojęcia, przedmiot, ewolucja / red. nauk. Grażyna Wolska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014 2014
- Artykuł Kodeksy etyczne jako instrument poprawnych relacji między podmiotem gospodarczym a konsumentem / Grażyna Wolska. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2013, nr 305, s.844-852 2013
- Książka Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013 2013
- Rozdział Problemy współczesnego konsumenta z gospodarowaniem budżetem czasu / Augustyna Burlita. - // W: Przejawy zachowań konsumentów we współczesnej gospodarce rynkowej / [red. U. Łangowska-Szczęśniak, A. Bobrowska. - Opole : Uniwersytet Opolski, 2013 2013
- Artykuł Styl życia konsumentów a czas wolny w świetle wyników badań / Krzysztof Błoński. // Handel Wewnętrzny. 2013, stycz./luty, s.296-304 2013
- Artykuł Wybrane aspekty jakości życia młodych konsumentów w Polsce / Agnieszka Bretyn. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2013, nr 305, s.62-72 2013
Lista słów kluczowych