Changes of the environment as a creator of new trends in consumer behavior

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Changes of the environment as a creator of new trends in consumer behavior
Odpowiedzialność
Ewa Mazur-Wierzbicka
Twórcy
  • Mazur-Wierzbicka Ewa ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
    Instytut Zarządzania
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-7874-6417 5.1 70 1 1 70,00 1,0000 70,0000 aut. roz., konferencja z listy
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2020
Objętość
0,8 (arkuszy wydawniczych), 8 (stron).
Adres URL
https://ibima.org/accepted-paper/changes-of-the-environment-as-a-creator-of-new-trends-in-consumer-behaviour/
Adres URL
https://u.pcloud.link/publink/show?code=kZYbkBkZdeK0fhT0KNuLUbwN2yDLtYJ5JSl77#folder=6329211399&tpl=publicfoldergrid
Uwaga ogólna
Publikacja z : 35th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 1-2 April 2020, Seville, Spain.
Finansowanie
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna

Z dokumentu źródłowego:

  • Publikacja konferencyjna
Dane konferencji
Dane konferencji dokumentu źródłowego
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Education excellence and innovation management : a 2025 Vision to sustain economic development during global challenges : Proceedings of the 35th International Business Information Management Association Conference (IBIMA) 1-2 April 2020 Seville, Spain / editor Khalid S.Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2020
Strony: 6042-6049
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2020-12-11
PBN
Wyświetl
WorkId
25464

Abstrakt

en

The purpose of this paper is to identify the behaviours of contemporary consumer determined by ongoing social and technological changes. The layout of the paper is dictated by the implementation of the objective. The first part introduces the subject matter of consumer behaviour. Part two focuses on the issue of social changes as contribution to the creation of new trends in consumer behaviour, whereas part three focuses on the issues of technological changes as contribution to the creation of new trends in consumer behaviour. The paper has a theoretical character. It is based on a critical literature review.

Lista publikacji