The importance of trust and loyalty in financial institutions in financial decision making-process of households

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
The importance of trust and loyalty in financial institutions in financial decision making-process of households
Odpowiedzialność
Marta Musiał, Monika Pettersen-Sobczyk
Twórcy
  • Musiał Marta ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Bankowości i Finansów Porównawczych
  • Pettersen-Sobczyk Monika ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Bankowości i Finansów Porównawczych
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2016
Objętość
9 (stron).
Szacowana objętość
0,56 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.18276/miz.2016.46-07
Uwaga ogólna
Tytuł tego numeru czasopisma : Transformations in marketing on contemporary market = Przeobrażenia w marketingu na współczesnym rynku / [red. nauk. Grażyna Rosa].
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna w wersji elektronicznej (PDF) - dostęp lokalnie.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
( ISSN 1509-0507 eISSN 2353-2874 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 5
Strony: 67-75
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-01-02
WorkId
13484

Lista publikacji