Consumer behaviour and its impact on the company's market position in terms of corporate social responsibility

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Consumer behaviour and its impact on the company's market position in terms of corporate social responsibility
Odpowiedzialność
Grażyna Wolska, Agnieszka Bretyn
Twórcy
  • Wolska Grażyna ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Ekonomii
  • Bretyn Agnieszka ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Ekonomii
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2015
Objętość
0,67 (arkuszy wydawniczych), 16 (stron).
Adres URL
http://www.diem-dubrovnik.com/diem/index.php/diem/index/pages/view/proceedings 2015-11-17
Uwaga ogólna
Materials of the 2nd Dubrovnik International Economic Meeting : Innovation, Leadership & Entrepreneurship Challenges of Modern Economy, Dubrovnik 01-03 October 2015.
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna
Dane konferencji
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Proceedings of the 2nd Dubrovnik International Economic Meeting DIEM 2015 : Innovation, Leadership & Entrepreneurship Challenges of Modern Economy, Dubrovnik 01-03 October 2015 / ed. by: Ivona Vrdoljak Raguž, Zorica Krželj-Čolović.. - Dubrovnik : University of Dubrovnik, 2015
Strony: 127-142
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2015-11-13
WorkId
3904

Lista publikacji