The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry
Książka
- publikacja recenzowana
Tytuł
The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry
Odpowiedzialność
Edited by Edyta Rudawska
Twórcy
Rudawska Edyta
( Redaktor
red. )
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Marketingu
Sumy twórców
11 autorów
1 redaktorów.
Punktacja publikacji
Osoba
Dysc.
Pc
k
m
P
U
Pu
Opis
0000-0003-4486-9456
5.6
40
( 20 )
1
1
40,00
1,0000
40,0000
Red. mon.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2018
Objętość
312 (stron).
Szacowana objętość
19,5 (arkuszy wydawniczych)
Finansowanie
Międzynarodowy projekt badawczy finansowany przez Narodowe Centrum Nauki "Sustainable marketing concept and its impementation in selected European market : identification of international differences, Harmonia Funding no. 2014/14/M/HS4/00891