The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry

Książka - publikacja recenzowana


Tytuł
The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry
Odpowiedzialność
Edited by Edyta Rudawska
Twórcy
  • Rudawska Edyta ( Redaktor red. ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Marketingu
Sumy twórców
11 autorów 1 redaktorów.
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-4486-9456 5.6 40 ( 20 ) 1 1 40,00 1,0000 40,0000 Red. mon.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2018
Objętość
312 (stron).
Szacowana objętość
19,5 (arkuszy wydawniczych)
Finansowanie
Międzynarodowy projekt badawczy finansowany przez Narodowe Centrum Nauki "Sustainable marketing concept and its impementation in selected European market : identification of international differences, Harmonia Funding no. 2014/14/M/HS4/00891
Cechy publikacji
  • Monografia naukowa
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Słowa kluczowe
Numery ISBN
978-1-78754-039-2 Emerald Publishing (Poziom 1 )
Wydawca
Emerald Publishing Limited
Miejsce wydania
Bingley
Rozdziały
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2019-01-16
PBN
Wyświetl
WorkId
20961

Lista publikacji